.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, August 31, 2011

BoSaNNyeR RaYeR TaHuN NiE...

Raya kedua.. aku baru berpantang 9 hari.. aduhai.. lambatnyer maser berlalu.. aku dah bosan nie terperuk kat rumah.. Raya kali nie ler aku raser paling boring.. apa pon tak boleh... APA PON TAK BOLEH! Urgghhh.. maser berpantang si Aisha dulu.. 1st day raya aku dah 10 hari berpantang.. alahai.. sikit jer beza.. cumanyer tak boring sangat sebab aku ekot beraya.. tapi tahun nie 1st day raya mmg sumer pakat datang beraya umah aku... segala juadah dorang bawak.. penuh lar peti ais tu ngan makanan.. mak bawak.. mertua.. ipar duai sumer bawak makanan utk org berpantang yang tak boleh masak nie.. tapi esoknyer dowang sumer dah bawak diri.. mak aku dan sedara mara sumer pi Langkawi cousin aku kawen... wah.. seronok lar they all.. makan kenduri sambil berjalan²... huhuhu.. belah mertua laks.. balik ke Pahang... jiran² sekitar rumah awal² lagi sumer dah callo balik raya kat kampung... pendek kata.. kami diselubungi kesunyian... huhuhu... kecuali jerit pekik.. suara anak En. Ady nie bermain dan bergadoh... 

Apa aku nak buat eak??  BOSANNYERRR... kang aku pegi berkebun kat luar.. org kata giller pulak.. berpantang buang tebiat pi berkebun pulak.. aku raser nak keluar...  nak keluar!!!

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails