.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, March 18, 2011

OuT OF ToWN.. 3 Days..

Aku akan berkursus di Tekam Plantations Resort di Pahang selama 3 hari... sure tokleh online kan.. dah lama aku tak jejak kaki ke tempat tu.. sejak dinner KEDARI di situ zaman belajar kat UiTM Jengka dulu.. nostalgia.. hehehe.. Jengka here I come!

Abang.. tolong pastikan rumah tak bersepah "sangat" biler ayang balik nanti yer.. jangan bagi bebudak tu bermaharajalela main menan tak ingat Bonda.. cakap kat dorang.. lepas main musti kemas.. main menan satu².. jangan biar dorang keluarkan sumer.. baju dalam mesin basuh tu tolong basuh & sidai.. dan kalau rajin siapkan sekali kain baju bebudak tu untuk bawak pi umah Cik Ani Senin nanti.. dan jangan lupa Isnin nie dorang dah mula sekolah balik... kain baju kering tu.. Insyaallah balik umah nanti ayang lipat.. kalau ayang tak penat sangat... hehehe...

Last but not least... I love you... will miss you and my power puff girls... hug and kiss them for me.. huhuhu..

****nie yang malas nak pi kursus nie.. sokmo syahdu semacam.. padahal dekat jer***

Will miss this blog too.. :)

4 comments:

kella said...

gonna miss u tooo.. hehehe.. selamat berkursus baik baik ya! :)

takecare

Ena said...

akak plak p sana yeh!..
ena dapat gak offer tu utk cukupkan kuota yg masih kosong tapi tak dapat p la plak.. yerla aritu dah tinggalkan dorang.. so, kena yg tak bermalam..

selamat berkursus kak.. ;D

aiDieNa said...

Kella,
**^_________^**

Ena,
Tu larr.. tempat yang sama.. dah lama tak pi sana kan.. dapat jugak pi..

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

nama akak tak senarai langsung untuk pi kursus tu..sedih gak.. kawan2 dari arkib 4 orang dapat offer..tp yang pergi rasanya sorang kot.. yang 3 lg tak pergi..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails