.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, March 24, 2011

..JaNGaN MaRaH BiNi MaKaN BaNYaK.. SoMi DaPaT PaHaLa..

Sesuatu untuk dikongsikan bersama.. khas buat suami² dan bapa² mithali.. (ohh.. untuk pendengaran lebih jelas.. sila pause-kan lagu kat kaki blog nie sebelum play ceramah ustaz)
 
 
 

"Setiap suapan nasi yg isteri makan, suami akan dapat pahala..pahala bagi isteri dia makan..jadi, jangan marah kalau isteri makan banyak, suka makan..insyaallah, ada pahala untuk suami.."
Length: ‎4:55
 
"Pahala yang lebih besar ialah.. seorang bapak yang bangun tengah malam.. tengok anak² dia tidur yang kecil².. bapak tadi ambil selimut.. selimutkan anak dia.. ambil kelambu.. pasang kelambu anak dia.. bapak yang bangun macam itu lebih besar pahalanya daripada berjihad pada jalan Allah.."
Length: 3:14

2 comments:

Ena said...

kita pun ada dengar pasal ni.. tu la, sebenarnya bukan susah nak dapat pahala baik isteri or suami.. tp suka letak halangan kat depan tu yg pahala jadi kurang dari dosa.. huhu..

IxoR@ said...

ha... suka dengar entri ni...

LIKE!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails