.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, March 11, 2011

..AkHiRNyA.. TerPeNYeT JuA.. Huhuhu..

Aritu balik keje.. En. Ady bagitau opismate dia ada bagi cupcakes buat makan anak².. special nyer cupcakes.. seriously.. saper pernah bijoux tau lar sedap tak sedap.. ada dua jer outlet bijoux nie kat Malaysia.. satu kat KLCC satu lagi kat Bangsar.. satu box nie ada 6 ketui cupcakes yg bleh tahan besar dia.. kira makan seketui dah boleh kenyang lar bagi org yg perut dia cam aku.. hmmm... harga sekotak laki aku cakap RM27.00 tak silap aku lar.. nak tau lebih tepat.. sila lar pi beli sendiri.. ehehehe..

..aku tak sabaq lar nak bukak tengok cupcakes mahai nie.. camner lar rhopernyer.. bukak dalam keta tu.. gelojoh sungguh... wow! Deco dia memang mengancam pandangan mata.. tu blom raser lagie tu.. ingat nak save dulu utk tangkap gambar balik umah nanti.. so pegang lar elok² bagai.. pastu singgah umah mak amik bebudak... memandangkan kena pegang si Ainna.. makanya tokleh lar aku nak pegang cupcakes tu bagai kan.. so.. sebelumnya tanpa bagitau budak².. letak leklok kat dashboard belakang.. semoga dorang tak perasan dan supaya dorang tak kacau..

On the way nak balik umah.. singgah kedai beli barang.. En. Ady jer yg kluar.. aku tunggu dalam keta jaga budak².. macam biasa budak² tu asal berenti jer keta manernyer reti diam.. ke depan ke belakang.. ke belakang ke depan.. macam bapak dia bawak bas.. hishhhh... dan En. Ady kembali.. borak² tanya pasal barang jap.. maser nak start keta challo... aku cari² Si Ainna yg duk atas riba aku tadi.. "Adik.."  Aku pandang belakang.. uwaaa... di tangan dia ada paperbag cupcake tu... dan dia pegang tali paper bag... sah² yg kat dalam tu dah tunggang terbalik.. huhuhu.. "Adik.. saper suh adik amik kotak tuuu??!  Bonda tak sempat amik gambar lagie tau..." huhuhu..

Dan hasilnya.. seperti yg di bawah nie.. kita makan cupcakes penyet.. tu pon sampai jer umah.. bebudak tu tengok.. "Cantiknyer bonda.. bonda kakak nak satu.."  "Aisha pon nak jugak.."

Ohhh.. mekasih Kak Dzuraidah yang baik hati atas pemberianmu inie.. ^____________^


..dah penyet..

2 comments:

So Shy Lady (SSL) said...

tsuspen jugak!

huhuhu T_T

Ena said...

tadi dah datnag tapi toke leh nak komen.. kotak komen ni takkuar plak tadi.. skrg boleh sudaa..

sayang kan kalo tengok cupcakes yg cantik2 deconya nak di makan.. rasa nak simpan je.. hehe


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails