.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, April 23, 2008

..TaRGeT..

Alhamdulillah.. setakat nie segala yang dirancang berjalan lancar.. satu persatu perkara diselesaikan.. aku amat berharap azam dan targetku dpt dicapai dlm tahun ini juga.. tahun depan hendaknya membuka ruang yg luas buat kami sekeluarga bercuti semahunya... hurrmmm tak sabar menantikan saat dan ketika itu.. Target itu ialah...

1. Bebas beban hutang
2. Mencapai berat badan diingini
3. Disahkan dlm perkhidmatan

(aku masih perlu attend induksi umum dan khusus sebelum disahkan.. paling cepat aku boleh disahkan awal thn dpn selepas hadir induksi umum)

Hasrat yang hampir tercapai membuatkan aku teruja menetapkan target baru utk tahun hadapan pula.. masih terlalu awalkah??.. Tak kisahlah.. target mmg perlu dlm hidup.. supaya kita ada halatuju yg jelas.. kita tahu apa yg kita nak dan apa yg ingin kita capai...

Target tahun depan...

1. Nak pergi bercuti dan melancung bersama famili sepuas²nya.. (kalau tiada aral.. kita hanya merancang kan... yang menentukan Dia...)
2. Nak renovate rumah... kena kumpul duit banyak nie.. (biler lar Casa Impian tu nak dtg renovate umah aku..) Hehehe..
3. Ingin mencuba utk menceburi bidang perniagaan... (belajar dan mendalaminya.. hopefully dpt set-up business sendiri)
4. Ingin menjadi penjawat awam yg dedikasi dan berwibawa... ahukkkkk!!

Semoga dimurahkan Allah rezeki kami anak beranak..... Amin.......

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails