.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, April 11, 2008

LaYaN~~!

Semenjak 2 menjak nie line internet kat opis nie slow sgt.. asyik tersangkut².. tension jgk biler nak buat satu² mender.. kena tunggu lamer baru dpt load.. sebelum nie tak lar macam nie.. ntah apa problemnyer.. Tak berapa nak ada mood arinie..bleh?? Hehehe... Bosan.. dah lar lunch tadi sengsowang.. :))... slumber jer aku lepak pizza sambil menikmati makanan italiano itu aku layan perasaan yg agak berkecamuk.. aku makan pelan²... kengkadang sonok jgk lepak sengsowang.. perhatikan org dan berbicara pada diri sendiri.. aku raser bebetul tenang & relax tadi.. Minggu dpn mungkin tak relaks dah coz my boss is coming back this Sun... Selasa nie dia masuk opis larr... Ari Rabu laks aku kena pegi Seminar Setiausaha kat PICC Putrajaya.. then on this 28 my boss will go for his PTK course & exam.. so.. free lagi aku ditinggalkan seminggu... hehe...

Lega biler sumer perkara yg bermain di fikiran telah diselesaikan.. mmg target aku nak settlekan sumer b4 my boss is back... kuar duit... baiki kasut.. renew license... amik credit card.. etc.. untung jgk bos tak dak nie.. senang nak buat keje yg susah nak buat time dia ada.. yelah... mesti utamakan kerja dari kepentingan sendiri... saya yang menurut perintah.. slogan yang tidak asing lagi bagi penjawat awam seperti aku... heheh.. baru masuk gomen 5bln.. wekkk.. kakakak!!! Dah selalu dok taip surat tulis benda yang samer jer apa tak biasernyer..

Balik nanti laki aku amik.. dia cuti arinie.. masih ada perkara yg perlu diselesaikan segera.. adat idup suami isteri.. muafakat membawa berkat........

Kat bawah nie gambar puteri²ku.. diambil beberapa hari yg lepas... utk memori ingatan...











No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails