.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, April 24, 2008

pUteRi BoNGSu BaKaL DiTiNGGaLKan LaGi...

Sepuluh minit lagi masa pejabat akan berakhir.. sempat lar lagi nak ditaip seperenggan dua ayat.. hmmm.. arinie aku tak buat apa sgt.. sekadar menyelesaikan bil² yg perlu dibayar.. hurmmm... hari dpt gaji.. harini jugak abis lunaskan tuntutan bulanan.. tinggal lar saki bakinya buat bekalan ke akhir bulan... sungguh aku bekerja demi kelangsungan kehidupan.. Apa lar yg aku dpt tanpa bekerja.. hidup di kota kosmopolitan nie tak semudah disangka.. segala²nya duit.. duit lah segala²nya... eh.. apsal aku ulang ayat yg sama?? Hehe... gaji korang masyuk tak bulan nie?? Kalau masyuk meh lar banjer aku makan.. kekekehhhh... supaya aku dapat menjimatkan wangku yg semakin kepupusan nieh...

Minggu dpn laki aku akan mula kursus... 9 - 11 Mei nie laks aku kena attend Team Building warga JWN kat Casa Richardo Port Dickson.. (dah pernah pegi situ dulu... attend kursus jgk b4 join gomen) Yang di fikiran aku sekarang.. macam maner lar nak ditinggalkan Puteri Bongsu aku tu... sapa yg nak jaga dia sepanjang tiga hari ketiadaan aku nanti.. nak tinggal kat mak lagi ker cam aritu.. atau laki aku jer yg jaga.. ermm.. mampu ker laki aku nak jaga dua² puteri yg tengah lasak tu?? Ntah.. let him decide..

Lagu dah kuar kat jam punch card tu menandakan habisnya waktu pejabat... ok lahh... jmp besok........ daaaaaaaaaaa...!

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails