.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, April 23, 2008

.:aKsi PuTeRi²Ku:.

Aku suker rakam momen² anak² aku membesar.. detik² mmg amat² beharga dan tak ternilai.. masa tak boleh diulang kembali.. tapi gambar boleh dikenang.. sebab tu aku tangkap gambar dorang banyak².. sok² biler memasing dah besar bleh lar saling gelak kenang zaman kekecik.. Aku bukak album dorang sorang satu.. coz aku dulu tadak album aku sendiri.. so.. aku tanak lar dorang terkilan cam aku...
..Aisha merenung jauh..
.. sedang asyik bermain..

..e..eh saper panggil tu?..

..Alyaa aka (kakak) bersama adik aka (puteri bongsu).. kehkehkeh..

..anak² dareku..

..so sweet together..

..bersungguh² makan buah..

..tgk mana tu?..

..ba..ba..chak!!..

..puteri bongsu tersenyum simpul..

..posing jangan tak posing..

..a proud mom..

..bersama koleksi bear²..

..anak² bonda..

..happiee dikelilingi bear²..

..dah tak larat bergambar.. aisha menangis sakan..

..anak ayah yg manjer Alyaa Safiah..

..serius macam ayah jgk..

.."bear² o'okk Bonde.." Kata Alyaa kat aku..

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails