.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, April 25, 2008

..My WisH List..

Mengantuknyer pepetang nie.. tak tau nak taip apa sebenarnya.. mengantuk ditambah bilik aku yg cukup sejuk sekarang nie.. bos aku kat atas sdg dgr taklimat PTK 5.. so next week free lagi aku for the whole week.. my bos kena attend kursus PTK 5... Apa aku nak buat time tu nanti eak... aku tengah bosan nie.. woii korang² sumer apsal tak update blog.. dah ketumpulan idea cam aku ker??

Ok lah supaya mata aku tak terus layu dan tertido.. aku nak pk sesuatu... ingin ku revealkan aku nyer 'Wish List'...

1. Aku nak ada satu videocam
2. Aku nak ada satu laptop
3. Aku nak beli keta lebih besar
4. Set 'Home Teater' yg lengkap bersama tv yg gedabak besar
5. Aku nak rumah lebih besar dengan sudut dapur yg luas dan menarik
6. Aku nak ada stok baju kurung cantik² yg banyak
7. Aku nak kerusi urut auto
8. Aku nak adakan satu sudut taman hijau dengan kolam ikan dekat laman umah aku
9. Aku nak renovate umah ala resort.. (cam kat tetepi pantai tu.. sejuk mata memandang)...
10. Aku nak p Mekah.. walau hanya sekali seumur hidup...
11. Bercuti dan melancong sepuas²nya
12. Aku nak Baby boy

Itu jer lah yg aku nak buat masa nie...

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails