.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Tuesday, April 1, 2008

Petang yang MeNDuNG...

Tak sebizi semalam.. hari nie last day bos kat office.. malam nie will fly away to Paris.. utk 'Authentic Malaysia' Program sempena persidangan UNESCO utk mencalonkan Melaka & George Town sbg Warisan Dunia... 13/4 nanti baru dia balik... yeehaaa... lamer siot.. tapi.. tak der bos pon tak best jgk.. tak der keje lar pulak aku nanti... esok dah exam.. aku tgh pulun study last minutes lar nie.. ntah sempat ker tak abiskan 2 buah buku tebal tu.. tawakal jer lar jwb paper besok... abis² tak tau aku tikam jer.. mudah-mudahan mengena.. kalau tak kena alamat repeat lar jawabnyer.. aku pon tak cukup masa nak prepare beria...

Baru sudah makan tengah hari tadi.. Hubby Dato' Zuraina.. Dato' Vincent banjer nasi briyani gam utk sumer staff JWN TH Perdana.. dah kenyang gillos perut nie.. nasi dia byk sgt.. ayam kampung laks tu.. tapi apa² pon Alhamdulillah... save duit makan aku.. hehehe... perut nie dah makin buncit.. hai... biler lah lemak² kat badan nie nak surut... kalau lar ada cara boleh transfer lelemak kat badan nie utk didermakan pada mereka yg memerlukan.. alangkah indahnya dunia ini... bahagianya hidup... maka tika itu tiada lagi masalah obes dan anorexia... sumernyer balance... mantap gitue...

Kat luar sekarang nie alam maha gelap... hujan selebat²nya menyimbah bumi.. sejuk betul kat tmpt aku.. kalau dpt tido mau tak bangun nie.. memandangkan kat opis.. padamkan sajer lah mimpi siangmu itu...

Agak terkejut dgn berita di Radio yg aku dgr tadi... seniwati Yusni Jaafar telah kembali ke Rahmatullah... Innalillah hiwainnalilla hirojiun.. dariNya kita dtg.. kepadaNya kita kembali.. semoga rohnya aman dan tenang di alam sana... Al-Fatihah buat ibu Yusni~

Kita biler pulak yerrr??....

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails