.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, February 9, 2007

..aPe² aJeR..

Tempat baru aku kat office nie lebih sejuk dari tempat lama aku.. ikhss.. terkpakser berjaket jerlah jawabnyer.. walau tmpt baru.. keadaan keje masih samer.. cuma sekarang kitorang dah ada filing room sendiri.. so.. tak der ler fail² bersepah² dlm bilik bos.. buat sakit mata memandang jer.. Tempat baru nie.. agak padat dari tmpt lama aku.. but its ok.. Zuriena will always make a way to feel like at home..

Petang nie aku igt nak p majlis pelancaran pasaraya baru di Galaxy Ampang dekat umah mak aku.. Pasaraya UO yg heboh dikecohkan kat radio Era tu.. Bleh jmp Khairil & Kiran yg membuatkan aku tergelak setiap pagi mendengarkan celoteh dorang yg mencuit hati.. Tapi dorang tak pernah laks menang kategori DJ Popular kan.. hmmm... macam Anugerah ABPBH baru nie.. aku dah tau patern masyarakat Malaysia mengundi.. dorang kebanyakkannya akan ikut keputusan yg lepas².. hanya utk mendapat lebih peluang utk menang hadiah pengundi paling tepat.. akhirnya.. keputusan tiada byk perubahan... Aku bukan kemaruk hiburan.. aku bukanlah jenis org yg mengagung²kan artis or selebriti.. sekadar mendengar dan melihat sahaja.. aku tak beli pon paper utk mengundi.... :p

Walaupon aku tak minat.. tapi aku tgk jgk majlis² Anugerah itu dan ini.. just to be update.. yg menjelakkan aku biler tgk artis² yg pakai baju macam tak cukup kain.. dedah sana sini.. kalah Anugerah Bintang Hollywood.. this is Malaywood.. so.. bab berpakaian tu biar lar berpada².. Tak siapa menghalang utk jadik glamor.. tapi biar lar berbatas.. hormatilah agama dan bangsa...

Aku masih dlm pencarian org utk mengasuh puteri kecik aku tu.. aku urut badan mak semalam.. risau aku biler mak asyik mengadu sakit.. mak nampak macam dah ok sikit.. cuma dia masih lenguh² sendi dan urat.. biler dah tua macam² penyakit dtg nak menyinggah.. yg aku geram.. biler ajak ke klinik mak asyik nak mengelak jer.. aku tak paham aper yg mak takutkan sgt... sanggup tahan sakit dari ke klinik.. semalam aku pujuk lagi.. tapi tak jalan....

Anak aku sekarang dah pandai pamerkan emosi dia.. dia dah pandai bagi kiss on my cheek.. dia dah pandai marah & nangis biler tgk kami.. aku & ady bergurau kasar.. yg disangkanya bergaduh.. huhhh.. susah lar nak gurau² kasar dah skrg nie.. dah ada mak guard dok perati tingkahlaku kitorang... :D.. tak tau ler macam mana gayanyer nanti biler si kecik tu dah pandai bercakap... ntah apa² lah yg dibebelnya nanti.. macam si Nurul Dompot..

Alar teringinnyer aku nak makan Mc'D arinie.. aku malas nak lunch kat bawah lar.. aku igt nak call McDelivery.. spt biasa Double Cheese Burger for me..

Yeahhh.. aku dah berjaya buat order.. delivery charge RM3.00.... tak sabar nak makan Mc'D niehhh!! :D Nyummm...nyummm...

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails