.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, August 27, 2009

..Riang Ria Raya Contest..


Yaaa.. aku join contest lagiee.. jangan marahhh aaa... hehehe... contest² nie sesenang jer nak join... dan aku juga sonok godek² gambar lama yang bersangkut paut yg melayakkan aku masuk contest-montest nie.. hihihi...



Ok.. gambar riang ria di hari raya nie masa raya tahun lepas.. kat umah Amiyob aku (pakcik aku) Tetiap tahun Amiyob mmg akan adakan open house kat umah dia... so.. kami sepupu sepapat sumer akan bertandang ke rumah pakcik aku nie.. kat situ bukan takat makan juadah rayer jer... kitorang juga dipakser rela masuk contest yg Amiyob buat... cam pertandingan karaoke... pertandingan pakai samping yg paling hensem.. pertandingan masak rendang... hmmm.. mmg havoc larrr... sumer org amik bahagian.. yelah kami mmg sporting... mmg seronok berkumpul reramai camnieh...

Gambar tu ada banyak sesi... sesi sumer pompuan... sesi sumer lelaki n sesi sumer reramai... aku amik gambar nie coz nampak cam giloooo sket... hahahahhhhh.... amacam cik penganjur... okey tak gambor nieh??

Hmm.. contest Riang Ria Raya nie dianjurkan oleh cik Yanmie.. pemenang dpt adiah kuih batang buruk tau... heheh... sukerrr kuih tu.. so sesaper nak join bleh lar terjah blog cik Yanmie eak...

Sesaper nak join contest nie kena tgk peraturannya.... Okehhh.. meh buat checklist...

1. ADD BLOG Yanmie di bloglist anda dan sila follow blog wokey barulah entitle
--> Sukacita saya nyatakan.. blog anda tersenarai di bloglist saya and of course I will follow you for the surprise winner announcement of this contest.

2. Upload banner Contest kat Sidebar korang
-->
Dah.. sila lihat sebelah..

3. Buat satu entry khas berkenaan Riang Ria Raya Contest
-->
Entry ini larr..

4. Hanya 1 gambar sahaja yg layak untuk dipertandingkan
-->
Yeah.. sekeping sajer... kalau bebanyak bukan takat penganjur.. ngan aku² sekali pening nak upkan gambornyer...

5. Sila ambil gambar RIANG RIA RAYA korang dan buat Entry Khas di Blog korang menggunakan tajuk Riang Ria Raya Contest
-->
Sememangnyer tajuk inielah di atas tu..

6. Sekiranya dah siap, sila beritahu di ruangan komen ini sahaja, bersama link entry korang supaya senang nak buat spot cek...
-->
Dah tinggalkan jejak pon...

7. Pemenang akan dipilih berdasarkan gambar yg MENARIK dan UNIK
-->
Cam menarik dan unik jer gambar kat atas nie kan Cik Yanmie... hehehe...

8. Kontes ini bermula dari hari nie 18.08.09 sehingga 01.09.09, tak nak buat lama2 coz 16hb dh duk dlm flight...hehehe
--> Tak lamer lagiiiiieee.... wowwww.... I'm excited!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails