.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, August 19, 2009

**My DeAR ALYaa**

Nak tulis sikit pasal anak dare sulong aku... si Alyaa... yg notti.. tapi rajin tolong bonda dia... gambar kat bawah nie diambik ketika aku sedang sibuk prepare dinner di dapor... kat atas sofa depan tu mmg ada selonggok baju kering budak² yang masih belom berlipat.. masa tu aku benti masak kejap coz nak solat Maghrib... sekali masa kat depan tu aku nampak anak dare nie tgh khusyuk asyik buat nie......

Sila scroll ke bawah.....



..tgk... apa dia buat tu.... Alyaa kalau buat satu² benda... tekun dan penuh tawaduk... perangai siapakah itue.... Akukah?? Seriusssss jer kan.... heheheh

..tu dia hasilnyerrrr... patut larr dia senyap jer kat depan tu... rupanyer ada aktiviti yang mengasyikkan... dah besar anak bonda... dah pandai tolong bonda buat keje rumah.. aku tak suruh dan ajar dia pon tau!


Dia baru tiga tahun.... tapi tahu apa nak buat tuk ringankan keje bonda dia... "I'm really proud of you my dear!"

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails