.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Tuesday, August 18, 2009

..Contest Baju Raya Sedondon..

Ehh.. tgk tajuk di atas.. tetiba raser cam dah nak rayer... hei.. posa pon blom mula lagi lar.. hehehe.. actually bukan aper.. aku terbaca blog K. Mimi tentang contest nie.. and I've decided to give lebih saingan pada K. Mimie.. boley?? Hikk... jangan maraaa aaaa K. Mimie... persaingan yang sihat tak apa kan... Lately dlm blog hopping... byk tul aku tgk bloggers yang anjurkan contest... hadiah² not bad.. menarik²... cam sonok jer kan... meriah jer... rasernyer.. mungkin satu hari nanti aku pon akan hold contest-montest nie just to make it more fun n happening dlm berbloging sambil mengumpul adiah kawan² siber yg belum pernah aku jumper... cheeewahhhh.... ermmmm... satu soklan... sok² kalau aku hold contest ader ker yg nak join nyerrr.... errmmm ada kerr???



Well seperti tajuk di atas.. nie dia syarat² dan pantang larang contest inie... aku copy paste sat...

Tadaaaaa.... seperti di bawah:


1.Jadilah follower iburikazz dan add iburikazz di bloglist anda.
---> I follow... (ikut gaya abg Jem di SINAR fm ok...)

2.Buat satu entry tentang CONTEST BAJU RAYA SEDONDON dan buat link ke entry ini.
http://is3riziburikazz.blogspot.com/2009/08/contest-baju-raya-sedondon.html
---> Ok... dah di-Link-kan...

3. Upload lah Gambar anda dan pasangan berbaju sedondon
---> Inie aku uploadkan bukan takat pasangan... tapi ngan anak²nya sekali.. boleh??

4. Nyatakan nama anda dan pasangan, tahun aidilfitri anda bergambar sedondon tu dan tema baju raya tahun ini.
---> Namaku Sharifah Zurina pasanganku Ady Putra, gambar nie diambil raya thn lepas.. means thn 2008... first time pakai baju raya sedondon utk keluarga kecilku... tema baju tahun nie.. ingat nak wat kaler purple laks.... tapi ada ker owg nak amik tempahan lagi nie...??

4. Tinggalkan link anda
di sini...
---> Okeh.. dah ditinggalkan...

5.Sila tinggalkan sekurang2nya satu komen di mana mana entry yang anda baca selain entry contest ni...Buat syarat..
---> Okehh... dah komentar telah kulontarkan....

Tarikh Tutup...22OGOS2009..awal ramadhan...
---> Minggu depan nie... kira penyertaan masih diterima kan.... kan... kan...?? Heheheh


Okkkk... para juri yg adillll lagi budiman... inie lar gambar² yang tersimpan dalam kenanganku....










Sekian... Saya amat berbesar hati menyertai Contest Anda.. Terima Kasih....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails