.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, August 28, 2009

..AwaRD..



1. Letakkan logo award ini ke blog anda
--> Settled..

2. Anugerahkan award ini kepada 10 blog yg anda anggap paling berinspirasi dan sangat mesra.. -->Aku bagi pada sumer Kamu.. kamu... Kamu dan Kamu.. yg bacer blog aku... aku kan pemurah... hehehe...

3. Nyatakan penghargaan ini melalui "BACKLINCK" dgn blog yg anda anggap paling memberikan inspirasi & mesra dari blog anda..
--> Huisyyy aku lagiee tak paham...

4. Informasikan penerima award mengenai award yg mereka terima dgn nytakan komen di blog mereka.
--> Tak larat aku nak bagitau kat sumer pembaca blog aku.. hehehe... ehh.. kamu...kamu.. kamu dan Kamu... kamu dah bacer entry kan.. kamu musti tahu... terima ler award alam maya ini buat kamu yg sudi....

5. Berbagi cinta & Syg tuk penghargaan ini kpd pemberi anugerah ini...
-->
TQ!... Muchos Gracias Yda..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails