.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, August 1, 2008

..Aku Hari IniE & SeMaLaM..

Aisha tak tido sepanjang malam... semalam kat umah tok sementara tunggu Ady balik dari Study.. dia dah tido dari Maghrib sampai larr ke pukul 12.00 mlm time kitorang nak balik dari rumah mak baru kejutkan dia... dah lar dia tak tido... sibuk merangkak ke sana ke mari kat atas katil tu.. memuler payah lar jugak aku nak lelapkan mata.. si kechik tu dok rabat badan aku.. tarik pipi n rambut aku.. huhhhh.. nak diajak main ngan dia.. tapi.. Bonda mengantuk teramat.. lagipun esoknyer keje kan.. tak sedar kul baper aku tido... Sedar² kul 5.30 pg Si Aisha dok merengek lapa susu... kejut Ady buatkan susu Aisha.. kami sambung tido balik.. tau² bila jaga jam dah pon pukul 7.00 pg... mak aiiii... kelam kabut bangun capai tuala p bilik air.... sampai opis tadi lewat tak ler sgt... 3 minit camtu.. (tu pon sbb jam punch card tu dorang cepatkan... kalau tidak aku masih on time) tapi merah lar jugak punch card aku... pada permulaan bulan Ogos inie...


Bos tadak arinie.. dah 2 hari dia cuti... so I'm here alone.. ada byk maser utk mengupdate blog inie... Lately sebenarnya ada byk perkara berlegar² dlm kepala haku.. especially satu perkara nie.. aku tak pasti.. tapi mungkinkah.. tanda² ada tapi... result negatif... nanti lar.. biler dah confirm betul atau tidak akan aku baitkan di sinie... ceriter kehidupanku....

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails