.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, September 14, 2006

Satu Hari D Hari KhaMis..

Pagi tadi ujan lebat just by the time I woke up.. huhh.. sejukkk.. nie kalau hari tak keje.. mau tido balik nie... aku paling suka tido biler time ujan... irama ujan yg lebat bagaikan dodoian lena buatku..

Lambat mmg lambat.. spt biasa.. ujan akan sinonim dgn jammed... dah tu kita nak mula perjalanan dlm ujan pon tak best kan... hmm.. sib baik maser nak kuar dari rmh tadi ujan dah pon reda... Alyaa aku kendong dlm selimut.. takot pulak dia sejuk nanti.. dia pon kemain lagi liat nak bangun tido.. like parents like daughter.. menggeliat & menguap tak abis.. so cute! Lepas antar Alyaa.. Ady drop aku kat LRT.. n I manage to arrive just on time to the office..

Semenjak dua menjak nie keje aku makin boring.. keje aperrr.. macam tak der keje jer.. asyik dok jadik makguard depan bilik bos jer.. mmg nampak rileks.. tapi takder cabaran.. dan sekarang aku raser aku dah jadik makin dungu.. agaknyer kalau tak der internet access mau sakit jiwa aku jadinyerrr... buhsannn beb!!

Agaknyer aper yg bleh aku buat supaya tak boring.. hmmm.. update blog nie jerlah gamaknya.. ooohhh ya! Semalam aku baru jer amik adiah Daily Winner kat Lelong.com.. rushing giller kitorang dari balik dari office.. amik Alyaa terus jer ker sana.. sib baik kitorang mmg familiar ngan their map location.. kalau tidak susah jgk lar nak tercari² lagi.. gambar aku ada kat dlm website dorang.. hahaha!! Gemok seh aku dlm gambar tuu.. bulat betol! Actually aku pon tak sangker dgn mendaftar aku bleh menang... mungkin dah nasib.. sebenarnyer aku sajer daftar nak tgk barang lelong aper yg ada kat website tuh.. sekali dia send email bagitau yg aku menang.. bagi new sign up member.. apa lagie.. org nak bagi adiah.. pucuk dicita.. ulam mendatang larr.. Dlm pilih MP4 sebagai adiah aku.. So.. Kengkawan.. pada sesaper yg nak adiah tu bleh ler mendaftar cepat.. coz cabutan grand prize dia dah dekat.. that is on 22 Sept nie.. so cepat.. RM8,888 wang tunai menanti bagi yg bertuah..! Kalau aku dpt lagi kan best.. bleh pegi bercuti.. :D


Bagi saper yg nak join.. sila lawat url di bawah.. kena lar daftar utk menang.... :


Please visit http://www.lelong.com.my/MGM/aidiena


Ok lah.. malas lar aku nak tulis lagi.. aku nak balik.. laki aku meeting lar pulaks.. tapi tak inform awal²... chows~!

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails