.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Monday, September 11, 2006

NorMaL BoRiNG RoUtiNe..


Alahaiii.. mengantuknya lar mak datuk.. dah lar sejuknya luar biasa rasanyer kat dlm opis nie arinieh... badan tak dpt haba.. makanan tak masuk.. coz am fasting today.. just for one day.. bulan posa nanti tatau larrr.. aku dpt bayangkan sejuknya samer seperti thn² yg lepas.. lunch time sumer mengerekot jer kat dlm surau.. nie jap gie aku nak masuk surau lar nie.. nak qado' tido... arrgghhh... cepat lar 12.30...

Spt biasa igt ker ujung² minggu nak rehat.. tapi ada juga unplan program.. Jumaat aritu.. balik dari umah mak after fetching Alyaa.. singgah Tesco jap.. coz nak tuka Pendrive 1GB yg aku beli aritu.. sib baik resit dia aku jmp.. kalau tidak sia² jer.. ntah apa² tah.. Org beli 1GB.. sekali dia read 100MB sajer.. aper kejadahnyer tuuu...! Tu yg buat aku bengang.. silap aku maser beli tu tak suh dia pasang kat laptop dia kat situ.. try dulu.. ok ker idak.. Pastu singgah Watson & Butik baju kat situ.. beli sepasang blouse & pant.. Beli blouse ijau semata² nak dipadankan ngan tudung yg aku beli dr Faros arituh.. ikhss.. leceh tul.. susah nak cari yg sepadan.. coz warna ijau tudung tu lain sket.. Balik umah Ady kuar semula antar videocam Jep.. aku dah ngantuks gillos... tertido sambil susukan Alyaa..

Sabtu.. XTVT mengemas umah.. yg dah tak brp terurus semenjak 2 menjak nieh.. goreng nugget & hotdog jer utk makan tengahari.. coz malam tu gie umah Papa.. Seri adik Ady dilamar org.. so.. ada lar makan² sket sempena menyambut rombongan.. setelah mencapai kata sepakat.. dorang Insyaallah bakal diijabkabulkan bulan 7 thn dpn... Tahniah Tuti!!

Ahad.. Dari umah Papa.. p kenduri reception Padil.. wah² hang Padil.. kenduri belah laki pon kemain lagik grandnyerr... Berpeluh² aku ngan Alyaa tunggu cik Pengantin tak sampai².. cian Alyaa.. sib baik dia tak meragam.. elok jer tidonyer.. Balik umah... then kuar semula ker Carrefour.. coz nak singgah Avon amik brg yg diorder arituh.. pastu tanpa berlengah² lagie pegi cari tmpt makan.. cik abg aku dah terketar² tahan lapar.. tu lar.. maser kat umah kenduri tadi tanak makan.. kenyang kunon.. singgah Ayamas kat situ.. Kendian adalar cari 4..5.. pasang stoking Alyaa.. coz yg ada sumer dah buruk².. Alyaa pon dah makin besar.. Stoking yg ada dah makin kecik.. Pastu.. carik comforter beli satu set yg baru.. yg ada dah burok².. asyik kena tumpah jeluak Alyaa jer..

Kat umah.. lepak japs.. malam makan nasi & telur dadar & lauk² perangat dr peti ajaib.. :)) sambil layan The Apprentice... laki aku sterika baju.. aku lipat baju... kemudian.. masa utk tidoooo.... Pagi nie bangun lambat.. coz tgh malam tadi.. sakit perut memulas.. baby laks nangis.. bangun laki bini.. whoahhhh... that's the normal boring routine that we had...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails