.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Tuesday, August 29, 2006

..Hidup Mesti Diteruskan..

Sana sini sibuk org perkatakan pasal Ina & Mawi.. hmm.. walaupon aku tak lar minat sgt.. tapi.. interesting jgk mendengar pendapat org.. nak jadik glamer.. hmmm thats the price u have to pay.. apa nak buat.. dari semalam.. topik di Radio Era tak abis² memperkatakan hal nie.. life as a celebrity.. nothing is private now.. no more privacy... sedeh jerkkkk... :( Sian pon ader..

Hmm.. Whatever pon.. semoga dorang bahagia dgn keputusan dorang.. tak ganggu idup aku pon.. ermmm.. skrg nie aku sibuk dok refiling the final doc & kemas bilik bos aku coz dah ada rak file baru.. tgh take break nieh.. menaip blog nie sambil makan Mister potato perisa tomato.. :D

Semenjak 2 menjak nieh.. idup raser terkejar².. segalanya dilakukan dlm keadaan kelam-kabut.. especially waktu pagi.. kena siap cepat & kuar awal.. lewat 10 min pon cukup memberi impak yg besar bagi yg berkereta ke tmpt keje.. jalan jammed.. itulah lumrah.. tanak sangkut.. kena lar pepandai budget waktu.. kalau tidak.. merah jer ler punch card....... camner agaknyer aku nak reorganize balik rutin baru aku nieh.. ikhsss... Ujung minggu lah pon nak rehat.. nak buat segala²nyer yg tak sempat nak buat on weekdays.. adusss.. hopefully by next week hidup kami akan lebih teratur seperti sediakala..

By the time I finish uploading this post.. sumer org opis dah balik.. aku sorang sekarang nieh.. aduhhh.. bosan jgk.. sib baik larr bleh jgk main game internet.. kalau tak tatau nak buat aper.. dah biasa tunggu Ady lelewat ginie.. dia kata kul 6.00p.m. baru dia kuar opis.. ngan jammed lagik.. yelah baru pas ujan.. forsure sesak... ntah sampai kul baper ler aku nak tunggu nieh.. pas nie aku terus turun larr.. tanak aku dok sengsorang kat opis nieh.. baik turun tunggu dia kat bawah.. layan novel yg dah 3.. 4 hari aku pinjam dari Nurul.. baru bacer berkesempatan bacer intro dia jer.. yelah.. since dah bergelar isteri dan ibu nie.. aku mmg dah tak banyak maser nak layan novel cam bujang² dulu.. intro dia not bad.. novel "Dewa Cintaku" Dilla Hussien yg Rosyam Noor promote kat TV tu.. :D...

Ok lah.. time to park off my fingers.. Till tomorrow...

Sebelum tu.. Lirik nie aku tujukan khas buat pasangan tak jadik Mawi & Ina.. Semoga tabah hadapi segaler... One of my fav song jgk nieh...! :>


Kenangan Terindah
-Samson-

Aku yang lemah tanpamu
Aku yang rentan karena
Cinta yang tlah hilang darimu
Yang mampu menyanjungku
Selama mata terbuka
Sampai jantung tak berdetak
Selama itu pun
Aku mampu tuk mengenangmu
Darimu…
Kutemukan hidupku
Bagiku…
Kau lah cinta sejati
Ooh…
Bila yang tertulis untukku
Adalah yang terbaik untukmu
Kan kujadikan kau kenangan
Yang terindah dalam hidupku
Namun takkan mudah bagiku
Meninggalkan jejak hidupku
Yang tlah terukir abadi
Sebagai kenangan yang terindah
Ooh…


No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails