.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Monday, August 14, 2006

Bonda Missed u a LOT... Alyaa..


First day to work today after a long leave... wah hampir² terlupa password pas keje aku.. punyalarr lamer rasernyer.. tapi.. pagi tadi aku sedeh sgt nak tinggalkan buah hati aku.. sian dia.. dah pagi petang dok ngadap muker dia jer.. senyum tawa dia.. pipi labuh dia.. mmg agak menyukarkan utk berpisah.. hampir² menitis air mata aku maser nak tinggalkan dia kat umah mak tadi.. dah larr tgh hari tadi mak called bagitau dia tanak minum susu botol.. tuler yg aku takotkan.. jap lagi aku nak balik dah.. awal dari biasa.. dah mintak approval dari bos.. sib baik dia paham... legaaaaaaa.... susah nyer nak sesuaikan diri ngan kehidupan baru nie... :(

2 comments:

Anonymous said...

comelnya anak ko kak pah... teringin nyer arr aku!! bila ar nak rasa jadik mama cam korang.....
waaaaaaaa, doa2kanler aku gak yer...!!!

Y@ZeD@ said...

comelnya anak ko kak pah... teringin nyer arr aku!! bila ar nak rasa jadik mama cam korang.....
waaaaaaaa, doa2kanler aku gak yer...!!!


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails