.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, August 24, 2006

BuhSannnnnnn!!!!!!!!

Sekarang tgh ujan.. semalam pon ujan.. sejuk nieh.. biler ujan.. tau jerlarr.. kereta berderet² bergerak macam kura².. tak dapat nak buat aper dah.. mmg begini lar keadaannya.. cuaca memainkan peranan tak kurang pentingnya dgn kesesakan lalu-lintas.. Hubby aku forsure sampai lewat lagi petang nie.. sampai skrg pon aku masih stay kat opis.. waiting for my prince to fetch me up!

Well.. actually I have no specific idea of what I gonna story today.. hmmm.. cuma esok aku akan bercuti lagi.. in order to make sure this comin' kenduri go smoothly.. nak kemas² n prepare aper yg patut.. so.. campur tolak sumer.. annual leave aku tinggal 6 hari sajer lagik.. cukup ker haa.. sampai ujung thn nie??

Balik nie nak singgah umah Syura my former classmate n masih best pren aku till now.. nak pinjam buaian anak dia.. utk kenduri Alyaa nanti.. cantik buaian tu.. lain dari yg lain.. ntah muat idak dlm keta kancil aku tuh.. tatau larr.. hmm.. aper lagie eak aku nak buat.. sebenarnya keje² opis byk lagi terbengkalai.. coz aku tak bleh nak tumpukan perhatian sgt selagi event nie tak settle.. Hopefully after this event.. aku dpt bekerja dgn penuh tumpuan..


Hidup nie kalau terlalu mendatar mmg membosankan.. kan.. aku ingat nak pegi bercuti lar.. tapi.. dah dkt nak bulan poser.. sebulan jer lagi.. hmm.. igt nak bawak baby balik kg.. berkenal²an ngan sedara mara.. bleh balik sekali ngan mak.. dia nak jmp tok b4 berangkat ke Mekah.. Setakat sedara mara dekat tu jerlar yg kenal pon.. kalau tak dikekalkan hubungan tu.. tak mustahil satu hari nanti salasilah keluarga dah tak diketahui lagi.. yg muda² of course dah tak amek tau.. yg tua dah ramai yg pegi.. so.. saper lagi yg nak menjadik kesinambungan sesuatu generasi..?


Ehhh... aper yg aku merepek nie eak... arrrrrrrrrrggggggghhhhhhhh buhsannnnn!!!!

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails