.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, August 18, 2006

Ciowsss~!

Sibuk uruskan hal Khekah Alyaa arinieh.. cadangnyer nak buat on next coming weekend.. hopefully menjadik larr.. dah lamer dah tangguh nieh.. macam² jgk lar nak prepare.. katering, khemah, cenderahati.. ikhs.. yg paling pening Kambing nyer larrr.. susah nor.. harga plaks dah makin mahal.. mencecah RM650.. ikhsss.. masak aku.. last choice.. kalau tak dpt jgk kambing.. aku amik bahagian korban maser rayer haji jer larr..

Outfit tuk Alyaa pakai aritu nanti sumer aku dah beli.. tinggal nak carik hairband dia jer.. :D Aku nak balik dah nie.. Alyaa tak baper sehat sebenarnyer.. since semalam dia asyik jeluak.. risau laks aku.. Can't wait to get her into my arms..

Ciowssss~1

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails