.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Monday, July 15, 2013

..Wall Make Over By Na..

Dah lamer tak layan contest kan... tetiba laks ari terklik entry blog Ms. Ieda nie.. dan teruja pulak nak join contest dari WallMakeOverByNa nie.. syarat² dia mudah.. 

1.  Like facebook fanpage Wall Makeover By Na ----> Done!
2.  Like facebook fanpage NadiaFahida ---> Done!
3.  Pilih satu gambar yang aku berkenan untuk makeover dinding rumah aku nanti (kalau terpilih sbg pemenang lar kan..)  Okeh... aku pilih yang nie..


"Saya nak http://www.nadiafarahida.com memilih rumah saya untuk dimakeover oleh Wall Make Over By Na dengan design pilihan saya ini kerana dinding rumah saya tu dulu saya pernah tampal dengan DIY gambar pelekat dinding yang dijual kat downtown tue.. tapi anak² dara kecik saya sangat notty.. dorang dah koyak pelekat tue satu persatu!!  Jadinyer.. dinding tu sekarang dah BURUK.. kosong.. boring.. tak cantik dan menyedihkan.. saya mengaku.. saya nie bukanlah pro dalam menghias dinding.. saya sedar kelemahan saya yang itu jadi saya ini memang sangat.. sangat.. SANGATTTTT LAR harap http://www.nadiafarahida.com pilih saya sebagai pemenang supaya tidak lah lagi pening kepala saya nak memikirkan macammanakah nak menutup ketidakcomelan dinding itu di mata umum.. khasnya tetamu² yang berkunjung ke teratak saya yang serba kekurangan ini di hari raya ini nanti."

Sekian.
 
Yang menaruh harapan,

1 comment:

Rizziela said...

Boleh try gak ni..esok nak ambik gambar la


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails