.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Tuesday, July 16, 2013

PerNaH TeNGoK JuON??

 Di satu hari minggu yang sunyi.. ada seorang budak kecik baru bangun dari tido.. budak kecik nie dah pandai menyembang mengadu bicara.. dengan muka manja dan mengada².. dia cakap dia gatai.. tak abis² muncung mulut atas tv.. (kat situ ada ubat.. calamine lotion yg biasa aku sapukan biler dorang kena alahan pada kulit).. budak kecik nie memang lar pandai... dia mintak disapukan ubat.. nak tanak layankannnn jer lar.. 

Ubat diambil.. ayah bukak dan letak sikit kat tangan dia.. sapu kat tempat yang dia kata gatal... nak simpan botol dia nak pegang... sedang Ayah dan Bonda menyembang.. sedar² dia dah tuang calamine tu kat baju dia... selambak... dah tu kan nak buang kan... maka puteri gatai nie disapu lar secukupnyer... ekekeke.. haaaa... kan dah ilang gataiiiii... 

Aku cakap ngan Amna.. "Adik... adik nak tengok Atu??"

Amna:"Atu.. aner.. Bonda nak tengok atu" Sibuk dia meneliti hp aku... 

Aku:"Nie.. adik nampak tak?" Ekekeke... punya lar suka dia tengok gambar dia..  ikhss.. ikhss.. ikhsss...


Siap berposing you!

Tengok tv jap..

 
Yes.. masanya untuk menyerang..

 Juon nak menyerang En. Ady..
 
..dan berjaya!

 
..musuh berjaya ditakluki..

 
..yang baca nie.. jaga².. ada yang memerhati..


4 comments:

SYANI said...

JuOn putih.. hehehehe

inazamri said...

teringat anak akak si along masa kecik2 dulu suka main bedak habis dilumurnya kat muka badan semua sama mcm adik tu hehe

Anonymous said...

JUON NI SANGAT COMEL...:)

dekdaa said...

hahahahaha ju on junior :P

Masa ko ngandung, ko tgk ju on kot ekekek.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails