.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, July 1, 2009

Hari Pertama Kembali Bertugas..

Ceeehhhh... cam skema giler jer tajuk kat atas tu kan... hai kengkawan.. pekabar.. dah lama aku tak membloging.. parang dah tumpul.. baru nak rajin² mengasah sekarang... aku sebenarnya belom habis meround seantario blog kowang² sumer.. tertalu jauh dah aku ditinggalkan ketapi... tapi aku akan kejar... selagi terdaya... aku mmg dah windu giller nak menjengah blog² kowang sumer tapi apakan daya tenet kat umah tergendala sebentar... wayar belum sambung... atas sebab² (bagi yg tau dia tau larr.. hehehe... :D)

Hmmm... ramai yg request nak tgk gambo my third princess.... Putri Ainna Najihah.. here come the pics... harap berpuas hati kerana lama menanti...








Gambar nie masa Ainna berumur 2 hari... kat Wad Hospital lagi nie.... Ammacam.. raser² ada muka saper anak aku kali nie??

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails