.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, July 24, 2009

..MengUjAkan DiRi..

Hari nie hari yang agak kelam kabut.. dengan tak cukup tido nyer... dgn nak sterika baju keje lagi... sbb tak cukup tido?? Hmmmm.... anak dara sulong aku kencing dalam suar... tido atas tilam aku laks tu... (sib baik comforter tebal.. kencing tak lar sampai ke tilam tapi penat jgk lar membasuh comforter tu semalam.. kul 4.30 pg baru aku tido tau!) biasa tido kat depan ngan ayah dia.. selalunya time nak tido malam make sure pakai diaper dulu (sekarang dia dlm potty training.. baru nak train... hahaha... sepupu² dia sumer dah pandai... dia pon pandai cuma kadang² terbabas jgk biler leka dok main)... tapi semalam makpak dia dah terbongkang dulu... sebab keletihan teramat... sampai anak pinak sumer dilupakan... hahaha.... SEBAB... semalam makpak sibuk p shopping kat SOGO walau dalam keadaan ekonomi yg agak terumbang ambing sekarang nie.. sempat lagi tu nak menyeronokkan diri.. (thats life rite... sekali sekala perlukan sedikit cetusan bagi membangkitkan keterujaan dlm diri.. meniti hari² dgn penuh harapan).. aku happy sgt semalam... walau dlm meniti hari² yg agak stress semenjak dua menjak nie... ada lar jugak penceria diri... thanks abg for your treat semalam.... siyesss raser cam berdating balik lar plaks... yelah... selalu kuar ngan cikenet cikenut.... tapi semalam berdua jer... dari opis terus pegi... org berebut nak balik... kita berebut nak shopping (yelah dulu opis dekat jer ngan Mall.. sekrang dah jauh sket.. paling dekat pon Pavillion.. tmpt shopping org poket tebal...) shopping itu kan terapi.... bukan sekadar berkata.... tapi betul pon.... lagi bagus duit menyopping tu duit orang... kita tinggal tunjuk jer nak apa... hehehe..... bukan selalu pon kan...

Jenjalan berdua rasa cam muda kembali... padahal dah tua... lepas shop cecepat... solat maghrib... terus choww... tak leh lelamer berangan muda... anak² dok tunggu kat rumah... singgah kat Ampang.. food court apa tah nama tu.. makan dulu... punya lar lama menunggu makanan sampai... laki aku yg berkepala botak sampai berasap kepalerr... tapi kan.. sib baik lar masakan dia sedap... kan bang! Boleh lar dtg lagi tapi kalau boleh dia masak lar cepat sket... baru lar kepaler nie tak berangin menunggu penuh kelaparan... hahahah....

Ok... petang nie aku n rombongan akan ke Ipoh Perak.... menghantar pengantin pompuan... adik aku ler tu... ke rumah mertua dia... kenduri kat sana lar plaks... doakan keselamatan kami..... Amin....

Kat bawah nie gambar sekitar perjalanan kenduri sebelah kami Sabtu lepas..... let the pics tell u the story kehhhh...

Orang sibuk buat keje.. dorang sibuk dok cukur rambut..
macam padang bola jadinyer...
.. tgk lar laki aku nie.. ikhs.. ikhss..ikhsss...
Aisha yang manjer kemain.. dlm manjer.. garang tak hengat woo anak dare nie..
Alyaa yang seriussss.. macam bonda dia..
.. ayah mithali...
..dgn bonda pula..
..Aisha Ameerah yg kuat meragam ari tue..
..inie ler bonda sayerr..
..menjamu selera..
..si pengantin ngan pengapitnya..(adik aku jgk tu.. no. 7.. thn dpn Insyaallah)

..menyambut suami..
..tersipu malu.. camnie lar aku rasa dulu.. tapi aku brutal.. hahahah!!
control.. jgn tak control...
.. di meja santapan..
..nak order kek.. kek nie kakak pupu aku yg buat..
..malu² pulak.. dulu gelakkan aku..
..acara mesti nie..
..suap jgn tak suap..
..cucu² tok..
..nie dia tok sami masuk frame.. wakakaka!!!
..sepupu²ku..
..aku dan dia..
..nie artis hari tu.. aku pon mensumbangkan 3 buah lagu..
.. me & Ainna..
..akhirnya... terbongkang keletihan..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails