.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Monday, July 6, 2009

.. Aku BLuRRR ..

Assalammualaikum.. kabare?? Aku sihat Alhamdulillah seperti biasa menikmati rahmat dari Pencipta... pagi tadi agak kelewatan sedikit mata terjaga.. mana tidaknya.. si kecik merengek tengah pagi buta... tido bih kurang kul 3.30 pg tadi... terjaga jam dah 6.30 pg... sib baik baju keje.. baju budak² sumer dah disiapkan malamnyer.... tinggal mandi, solat, bersiap dan buat susu dorang jer.... biler dah byk komitmen nie.... hidup perlu hendak atau tidak... berdisiplin.... disiplin untuk hidup dengan lancar..... wakaka... <---- ayat apakah itu? Lantaklah.......

Kepaler nie masih ding dong.... alarm jam dah memekak... nak tanak kena bangun lar jugak.... ada pilihan... teruskan tidur dan lepaskan tanggungjawab... atau bangun bersiap hadapi rutin tetap...

Aku sebenarnya tak tau nak kisahkan apa dlm posting kali nie... menaip sesedap rasa.. sambil makan Chipster bersulamkan nescafe body partner... ermmmm.... jemput minum! Otakku ligat berputar.. fikiranku menerawang... mengimbau kisah² istimewa dalam hidupku untuk dikongsikan di sinie... apa yerr??

Korang tau kan aku bersalinkan Ainna puteri ketigaku ini juga melalui c-section... ramai yg tanya kat msg hp aritu... kenapa kena bedah.... nanti aku citer dlm entry seterusnya.. :D tunggu.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails