.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, July 1, 2009

Lagie.. Gambar aiNNa...





Maser nie dah nak discharge... selepas tiga hari ditahan di NICU sebab jaundis.. Kira lepas kuar aritu.. hari ke 13 masuk balik... first time aku asyik masuk wad... sebelum nie anak² aku tak pernah masuk wad sebab jaundis.... letih asyik makan nasik spital.... apakan daya.. kerana puteriku yg 38 minggu aku kendong dlm rahimku... segalanya kukorbankan... teringat tgh malam tu nurse dtg bagitau result darah baby aku kuning dah tahap bahaya... bacaan 380... kalau cecah 400 kena tukar darah... puas larrr bermandi air mata aku malam tu... tido tak lena... sejam sekali aku susukan dia... sebab penyembuh kuning bayi hanya susu ibu... dia minum banyak... dia kencing dan berak kerap.... bilirubin dibuang melalui najis.... Jaundis bahaya wooo... utk perkembangan otak baby... silap² baby bleh slow... selisih malaikat.. ibu mana yg sanggup melihat bayi yg dikandung tidak sesempurna anak² orang lain....

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails