.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Tuesday, June 12, 2007

TaHNiaH!!

Gonna fill up sumthin today.. well... agak lama aku tidak membaitkan kata² baru di blog kesayangku ini.. hehehe.. bukan lupa.. tidak wahai blog ku sayang.. ko lah teman setia yg senantiasa di sisi tuk aku meluahkan rasa hati.. tapi maaf.. aku agak kemalasan kebelakangan ini.. keletihan.. kepenatan.. keserabutan fikiran.. hahaha.... tapi masih saja terus hidup... sebab bukanlah hantu yg menaip patah² kata di entry kali ini...

Hmmm.. how's life friend?? Ok kaaa.. tadak okkkk?? Bebaru nie adik ipar aku kawen.. bz teramat.. bukan aku yg bz.. tapi sumer org lain yg pakat dok bz.. bukan senang nak buat kenduri chek oiii... tetambah kenduri masak sendiri... leceh & renyah.. byk mender nak kena plan bebetul.. salah kiraan rosaklah majlis.. tapi.. Alhamdulillah.. segalanya dpt diatasi dgn tenang.. dah rasmi pon adik ipar aku sebagai isteri org.. tahniah Seri!! Semoga tabah dan tenang mengemudi bahtera rumahtangga... yg terkadang manis.. terkadang pahit utk ditelan.. sabar.. sabar.. dan sabar adalah satu² ubat paling berkesan utk terus bertahan... biler dah berdua.. kita tak boleh ikut kepala sendiri lagi... semuanya perlukan persefahaman kedua belah pihak.. keluarga dia dan kita.. dedua kena jaga.. and I know you can handle it very well...

Biler tgk Seri kawen.. teringat saat² manis aku diijabkabulkan 2 thn nan lepas.. segala cabaran dan dugaan yg dihadapi menjelang kenduri... Segalanya berlalu terlalu pantas.. sekelip kerdipan mata tanpa kita sedari.. betapa hidup ini telah dikongsi bersama insan yg asing dari hidup kita selama ini.. berkongsi segala-galanya bukan setakat hati dan perasaan... betapa pertemuan yg telah ditentukan Tuhan itu satu yg melengkapkan hidup kita sebagai seorang insan... utk menyayangi dan disayangi...

Terlebih melankolik plaks kata² aku kali nie eak.. hehe.. ohh yaa.. tahniah jugak buat Emyfaz yg melangsungkan perkahwinan same date ngan ipar aku.. sowii tak dpt menghadirkan diri.. terlalu biziii.. tahniah juga buat sepupuku Fikrin yg melangsungkan perkahwinan di Kelantan pada 3/6 aritu.. juga buat sepupuku di Pahang Hafizah Tiara.. tahniah juga.. tak dpt dtg juga sbb spt di atas jua fulus yg dah makin kontang.. tahniah juga buat Miss Sonic aka Maya VF.. thank for the invitation.. tapi sowii larr kita tak dpt nak dtg jugak...

::Alyaa dah jalan::

Punyer lar baby aku galak dok tunjuk skill jalan dia kat sumer org masa kenduri aritu.. from one person to a person dia pegi.. dgn langkah terkial² membalancekan badan.. cumillllah sgt.. hubby aku ada catch her move on video cam.. I'm proud of you my lil princess.. besok Alyaa dah genap setahun.. spt yg aku janjikan.. biler dia dah pandai jalan aku nak bawak dia jenjalan kat Zoo.. :D.. Birthday Alyaa.. tatau larr.. igt tak buat besar².. coz financial commitment too tight.. lain ler kalau ada yg nak sponsor.. tunggu maybe on her second biler dia dah reti bahasa.. baru syok tgk dia enjoy.. baru leh celebrate bebetul!

Setakat nie dulu... adios.....!

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails