.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, May 31, 2007

!!! CHAOS !!!

Everything seems to be a CHAOS for me today!! Everything seems to goes wrong.. dunno what got into me that drive me clumsy...

Lunch tadi aku nak panaskan chicken wing & pizza yg lebih semalam kat pantry office.. aku just masukkan chic wing paper bag yg ada cam foil utk kekalkan panas tu (alarr saper yg beli chic wing tau lar)dlm microwave.. dgn sabarnya aku tunggu kat mic tu.. tup² like something is wrong.. lip lap² berkelip-kelap mic tu.. aku cecepat tutupkan suiz & open the mic... know what happened to the foil?? Terbakar beb.. sib baik aku cepat.. bayangkan kalau aku panaskan mender tu kat dlm & just left it done while I'm making a drink... ohhh goshhh.. aku tak tau aper akan jadi.. mungkin mic tu meletup.. and to make everything worst.. pantry terbakar.. & aku pon kena tempiasnya... saper nak bayar ganti rugi?? Giller... this chaos never happen before in my whole life... aku cecepat padamkan paper yg terbakar sket kat ujung dia tu.. lap dlm mic yg ada serpihan yg terbakar.. then aku kuarkan ayam tu letak dlm piring.. tapi ayam sejuk lagi.. tak lalu ler aku nak makan sesejuk.. beranikan diri panaskan semula.. Alhamdulillah sumer ok...

Off from the pantry and having my lunch.. sekeping pizza & 2 chic wings.. settle sumer aku nak ker toilet cuci piring & mug aku.. igt nak p buat air lagi.. sekali lagi.. piring terjatuh ke lantai masa aku nak bukak pintu kaca entrance door.. aduhhh.. sib baik tak pecah.... pas cuci sumer.. aku ker pantry semula.. antar piring n mulakan sessi membancuh nescafe.. sekali botol isik nescafe tu terbalik.. (sib baik tak tertiarap sumer.. suku dari isinya terkeluar atas meja pantry yg penuh ngan gelas² tak berbasuh..(aunty tea lady kitorang cuti).. mak aiii... bala tak abis lagi... cecepat aku tutup pintu sebelum sesaper nampak.. aku grab the kain buruk.. cecepat kautkan serbuk nescafe yg tumpah ke dlm satu mug koto yg kosong.. then aku transferkan dlm polisterin makanan yg dorang buang dlm tong sampah tepi meja.. aku ikat plastik leklok.. cecepat siapkan nescafe aku.. & off I go..

Aku harap pas nie sumer akan ok.. jgn ler ada apa² dugaan lagi... aku laparrr lar.. lunch tadi tak cukup.. perut aku dah berkeriuk mintak diisi... kepala aku dah pening nie.. camner nak balik... aduhhhh...... laparrnyerrrr............ tollllonnnnggggg.............

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails