.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, May 17, 2007

Pulang dari BeRCuTi...

Sejuknyer kat opis sekarang nie.. kat luar ujan lebat selebat²nyer... hmmm.. lama aku tak update yer.. hehehe.. bukan aper baru balik dari bercuti.. dekat jer.. spt yg diberitahu di post yg lepas.. nice tmpt dia.. very country like.. apartment tu pon luasnyer.. lengkap ngan sumer peralatan dapur.. peti ais, microwave.. everything is there.. yg tak bestnyer kitorang tak byk masa nak nikmati sumer tu... check-in ari Ahad.. sampai dah petang.. tetiap petang ujan.. tak buat mender just lepak makan n tgktv jer.. Isnin.. pepagi kitorang dah kuar (tinggal adik aku Shifa jer kat apartment coz dia malas nak ikut.. nak nikmati percutian.. hahaha..!!.. Laki aku antar aku p klinik utk prenancy monthly checkup.. sekali kena dtg balik this Mon.. have to fixed another appoinment date coz aku tak dtg yg lepas punya (skrg dah tak bleh main serbu.. sumer ikut temujanji.. x dtg kalu... kena buat app baru lagi..) ayooo.. igt ker boleh ler settle sumer aritu alang² dah cuti.. then bawak mak aku laks buat check kat spital.. seharian kitorang kat sana... GH.. biasalah.. everything kena amik nombor.. lotihhh wooo makcik... settle sumer lam pukul 3.30.. singgah solat kat Masjid then amik Alyaa kat umah bbsitter.. then head back to the villa.. lepak.. makan n tido lagi.. petang masih ujan... Malamnyer.. bosan tak buat apa.. kitorang kuar after Isyak.. ker Sate Kajang Hj. Samuri.. menjamu selera makan sate ayam. daging & perut.. lepas makan tapau mee rebus dua bungkus.. balik.. lepak borak sampai pagi bute.. Selasa pagi esoknya berkemas & bersiap.. kul 12.00 dah check out... boleh larrr... so and so.. merasa tmpt org.. tmpt lain dari biasa... hmm satu lagi aku notice.. rerumah kat sini.. ermmm selain dari villa apt tmpt aku duduk tu.. ada jugak rumah kediaman.. ada tadika and so on... mmg org tinggal kat area tu... rumah² dorang kat situ... mak aiii... besar gedabak.. cantik² lak tu.. design satu rumah ke rumah yg lain sumernyer tak sama unik simply high taste.. bukan macam banglo² yg biasa aku tgk... yg nie terlalu besar mau pakai 5..6 org gaji nak kemas umah tu.. malam² laks lampu-lampi bergemerlapan... ntah baper ler bil letrik dorang nie sebulan eak.. mau beribu²... tak dpt tinggal kat tmpt camtu.. tgk pon jadik lar eak.. haha!!

Ada beberapa keping gambar taken there.. tunggu ler aku update lagi entry nie besok..!


Ruang dapur rumah baru kami.. ahaks!!

the living room


..anak dare yg tak reti duduk diam..

..dgn ayahlah!..

..ayah sengeh cam iklan gigie.. lihat gigiku... cantik kan.. hahah!..


..amboiboiboiiii..


..memanjat.. itu ler hobi dia..

..ikhss..ikhss.. tgk tu.. ngan muka nakal dia..

..dengan Tok & Bonda..

..Mak & adik bongsu aku..


..asyik nak melata.. owg makan dia pon nak tumpang sekaki..



..Alyaa makan roti..

..dpn villa..

..di bahagian reception maser check out time..

..di pintu gerbang..

..the pinky family.. satu kebetulan pakai baju samer kaler..

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails