.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, May 10, 2007

Aku yAnG BLuR...

Dunno what to type for this entry.. well.. semalam balik agak lewat sket.. lepak umah mak dulu lepas amik Alyaa kat umah bbsitter dia.. laki aku pon balik lambat.. buat OT.. sampai rumah aku rasa dah tak larat sgt.. tunggu masa nak pengsan jer..!

Pagi tadi pegi keje spt biasa.. arinie beli nasi lemak K. Odah bbsitter anak aku.. dia dah start niaga nasi lemak pepagi since Senin aritu.. aku tapau nasi lemak berlaukkan rendang ayam.. bleh tahan the taste is not bad.. ehh.. kenaper lar aku bosan sgt nie.. laki aku bawak keta gie keje arinieh.. so.. aku lepak umah K. Odah lar petang nie tunggu dia amik.. katanya nak gie taman lagi petang nie.. so.. mesti balik awal...

Oh yaa.. dah apply cuti Senin & Selasa nie.. Ahad nie kitorang nak Country Villa Kajang gunakan complementary stay 3 hari 2 malam yg kitorang dpt masa menghadiri tour Country Height Vacation Club kat Palace of the Golden Horses aritu... ntah lar.. cuti dah tak byk lagi.. kalau ikut kiraan aku tinggal lagi 5 hari jer cuti aku utk thn nie.. byk jugak yeak aku dah cuti.. bukan aper.. awal thn aritu lar byk pakai.. time tu anak aku demam & mak aku laks masuk spital.. so.. nak tanak kena lar cuti utk org tersayang kan..

Heh.. aku bosan lar.. tell me aper mood kowang skrg nie.. Happy?? Sedih?? Keciwak?? Aduhh.. can u share with me what light up ur life.. aku ke-blur-an nie.. nak pegi lunch dulu...


*................................*


Baru balik lunch nie.. tak der selera makan.. tambah lagi agak kecik hati dgn sikap officemate aku.. sampai hati dorang tak bagitau aku pasal hal nie.. nampaknyer memasing dah buat hal sendiri.. aku benci menjadik org terakhir tau satu² perkara... sungguh... aku BENCI!!! Agaknyer aku nie tak der dlm list dorang utk diberitahu hal nie.. mmg sejak kebelakangan belakang² nie aku mmg tak brp baik ngan tutt kat opis aku.. sedangkan dulu kitorang pernah bersahabat baik.. aku tak tau aper yg menyentapkan hati dia.. dia dah 10 hari resign.. aku baru tahu hari nieh!! Aku rasa kengkawan yg lain² tu mmg tak boleh pakai... sampai hati dorang tak mengkhabarkan hal nie pada aku... aku seolah katak di bawah tempurung.. hidup dalam duniaku sendiri.. kenaper eak dorang buat aku camnie.. nevermind aku tak kisah.. aku mmg dah cukup makan hati ngan sikap dorang yg membelakangkan aku... I know where I stand.. kalau kamu tidak perlukan aku... aku juga tidak perlukan kamu... sedeh aku berhadapan dgn org² spt ini.. hipokrit dlm segala hal!!


Ahh.. utk apa aku bermelankolik ttg pemergian seorang rakan yg sudah tidak spt rakan kepadaku.. lantaklah... seharusnya aku bergembira... pergilah sudah sampai masamu.... kita sama² tidak memerlukan.. tapi tidaklah terlintas di fikiranku utk membenci kamu.. mungkin sedikit terkilan.. kerana kedinginan itu telah kekal beku!


Sahabat... sesungguhnya aku tidak mintak kau menghulurkan jalinan perkenalan.. sesungguhnya tidak pernah mengemis secebis pengertian.. mahupon simpati.. namun salam mesramu itu kusambut penuh keikhlasan.. kuterima buruk dan baikmu seadanya.. walau tiada kutahu penerimaanmu terhadap diriku kelak bagaimana... sesungguhnya aku tidak mengejar sahabat dunia tapi mencari sahabat yg boleh kekal bersama di sana....... tulus dan abadi........ jauhilah diriku.. kerana mungkin kau bukanlah sahabat yg kucari.............

Hari ini kau lihat aku menangis sendiri.. satu hari nanti kau sendiri akan menangisi hidupmu...

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails