.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Monday, May 7, 2007

..BaWaK My SwEEt PriNCeSs JenJaLaN..

Hujung minggu.. walaupon cuti 2 hari.. tapi teraser teramat singkat.. sekejap jer.. Sabtu tak p mana.. walaupon dah plan nak p taman.. kemaruk games punya pasal.. sehari suntuk berlumba² saper lebih tinggi scores.. hahah.. buat pertama kali dlm sejarah.. akhirnya Sharifah Zurina telah berjaya jua memegang rekod markah tertinggi games thumblebugs walau hanya utk sehari.. akhirnya Ady Putra berjaya jua kucantas.. sebab dia suka ckp besau... hahahahaaaa.. sukernyer aku tgk muka cik abe tu terkojut ngan rekod baru aku... to me.. strategies or not doesn't matter.. as long as I achieve my goal.. baru sehari aku duduki takhta kemegahan.. laki aku dah cantas aku balek.. sehari suntuk tu.. dia bertungkus lumus menebus kekalahannya... hahaha!!! (tak makan tak mandi pon takper.. asal aku kalah.. tak lapar plaks tu.. wakakakaaa...) Akhirnya kami lepak umah jer aritu..

Ahad.. demi menunaikan hasrat hati kitorang pegi jgk Tasek TTWangsa lepas singgah umah mak.. jalan punyer lar jammed.. wrong timing gamaknya.. masa pon dah petang sgt.. tak byk masa nak jenjalan.. sempatlar snap gambar sket sebelum gelap.. arinie laki aku dah janji balik awal.. kitorang nak jenjalan Taman Bukit Jalil dkt ngan umah tu jer.. org tak ler ramai sgt.. bersih pon bersih tempat dia.. boleh lar nak lelepak tenangkan fikiran.. aku sebenarnya nak bawak Alyaa practise bertatih... malas nor dia nak berlatih jalan.. nak cari environment baru utk semangat baru... lagipon dah setahun kitorang tak singgah taman tu.. last pegi masa aku tgh pregnantkan Alyaa.. dlm 7..8 bln... dah lamer dah.. tak igt sgt.. sekarang Alyaa pon dah besar..

Nie antara gambar kat Tasik Titiwangsa yg sempat di snap!



..Kami seruper tak??..

.. Hari dah mula gelap..
..Puteriku..

..Sweet Smile..
..Roda Ferris "Eye On Malaysia"..

..Buah Hati Bonda..

..Kesayangan Ayah juga!..

..Gayat semacam masa letak atas buaian..

..Pandai Alyaa kiss Ayah!..



..Dgn Bonda pulak..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails