.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Sunday, December 4, 2011

KaSiH SaYaNG SeORaNG KaKaK..

Ainna:  Bande.. Bande.. Bande buat susu adik (pam susu) yea...
Aku:  Iyer.. naper..
Ainna:  Bande.. Bande.. nanti bila Bande dah sudah panggil Nana yer..
Aku:  Buat aper panggil Nana..
Ainna:  Yelah.. Nana nak bagi susu kat adik...

Actually aku nak bungkus sumer susu tue buat stok.. tapi bagi tidak mengecewakan besarnya hati seorang kakak nak suapkan adik susu.. aku tinggalkan sikit dalam botol untuk dia tunaikan hajatnya.. perlahan² Ainna dah pandai berlagak seorang kakak... perlahan² dia faham dia ada seorang adik.. gambar² kat bawah nie seminggu sebelum aku kembali bekerja susudah pantang.. momen indah anak².. aku suker..

Tadi.. kitowang makan eskrim.. aku cicipkan sudu aku ke mulut Amna.. sajer nak tengok reaksi dia rasa eskrim yg sejuk.. bukan suap betul pon.. eheheh.. tapi.. nak dijadikan citer.. maser sibuk² melayan kakak²nya.. aku perasan si Amna merengek².. rupa²nya.. Kakak Ainna sedang ralit menyuap adiknya aiskrim... aduhaiiiii..... cepat sunggoh belajar..

Aku:  Ainna.. adik kecik lagie... tak boleh makan aiskrim.. dia boleh minum susu jer.. Ainna jangan suap adik aiskrim lagi yer...

Terus dia sentap... marah dan merajuk dengan aku.. huhuhu.. salah aku.. pepandai buat demo depan anak²... budak² dia tau apa.. apa kita buat dia pon nak buat.. lepas nie kena hati²..










3 comments:

~aYu~ said...

alololo.. pandainya kakak yer.

~aSHa~ said...

bijak dah si kakak...adik pun tembam nye pipi..isap susu sedap yer

IxoR@ said...

Sweet moment.....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails