.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Tuesday, December 6, 2011

Gone in 60 SeCoNDs..

Haa.. pernah dengar tagline kat atas tue.. penggemar pop corn musti tau kan.. walaupon aku idak ler tahu sebelum En. Ady membelinya.. giler jakun.. aku nie makan pop corn pasar malam jer pon.. En. Ady beli nie pon sebab aku dok sebut² biler opismate sumer sibuk dok kata pop corn nie terbaekkk dan maha lazat hingga selalu gian nak makan lagie.. maka dari situ terbitlah satu hasrat manusia yg penuh keinginan utk meraser..

En. Ady kan keje kat KLCC.. so.. di petang yg ujan lebat dan diasak kesesakan lalu lintas itu.. En. Ady telah berbesar hati memenuhi hasrat isterinya yg jarang nak makan hebat tue meraser pop corn yg menjadi igauan ramai.. sanggup tue beratur panjang melingkar²... ramai yer org yg nak membeli.. harga bukan calang² dik... cecah ratus ringgit.. ayoyoooo...

Dan.. ini lah dia yg berjaya dibeli... Satu pek sederhana nie RM21.00... kalau kat pasar malam bleh dapat 21 bungkus... ehehehe...


Masih panas maser sampai ke tangan aku.. hari pulak hujan.. jalan pulak jammed.. aper lagie.. layan larr...

Tengok ruper dia.. disaluti sepenuhnya dengan karamel... uhuhuhu... manis² masin pahit gitue..

Makan sorang sikit.. memuler masuk mulut.. hmm bleh tahan... tapi tokse makan banyak².. muak lar pulak.. gula kan.. sekali sekala okey... kalau hari² bina lemak lar kamu...

Meh aku jadik duta Garrett... ehehehe

En. Ady yg poyo... hehehe.. selebihnya bawak lar balik umah... anak² aku tak makan pon.. dowang tak suker... huhuhu... lidah kampong betul lar.. tapi bagus jugak kan.. buatnyer dorang suker.. sokmo lar kirim pesanan...


3 comments:

*Mami Damia Aisyah* said...

huhu sy lagi kasihan.. br pertama kali dengar n nampak.. kelihatan sungguh lazat.. heehhe takpe lama dah tak pegi klcc kalo berkesempatan ingin mencobaa juaa

Syigim said...

dah lama nmpak kat dubai, tp slalu pass je sbb mahal sgt! siap ade tulis "oprah winfrey's favorite" tu...

one day nk kena beli la jgk.. at least kita dah try once kan :)

IxoR@ said...

Huhu... Buat aku rasa nk try gak la... Mana tau sesat kt klcc nti.... Hihihi....


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails