.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, December 28, 2011

..BuDaK TeCiT NiE DaH 4 BuLaN..

Hai Aunty².. Acik²...

Nama saya Putri Amna Zaheerah.. Umo saya 4 bulan..

Saya anak Sharifah Zurina.. Ayah saya Ady Putra..

Saya ada 3 orang kakak.. dorang notty.. hari² suka gado.. tapi dowang sayang sangat kat saya.. suka sangat peluk² dan kiss² pipi saya.. yang paling tak tahan suka cubit pipi saya.. saya rimas larr... saya jerit... tapi dowang buat tak tau jer..

Bonda saya.. suka amik gambar.. tak kira tempat tak kira masa.. bila sajer berpeluang.. Bonda paling suka snap gambar saya.. untuk kenang²an Bonda kata.. sok² biler dah besar.. saya boleh tengok muka saya kecik²..

Tembam tak saya??  Berat saya dah 6.7 kg tau... tapi saya tak obes... no..no.. no.. saya montel jer.. hehehe

Sekarang.. air liur nie asyik keluar jer dari mulut saya.. Bonda selalu panggil saya "Bucuk Bacam".. agaknya.. sebab saya selalu jeluak sampai abis baju saya basah.. alar bau baju Bonda pon sama macam bau saya.. sebab Bonda sayang saya.. Bonda selalu peluk saya.. riba saya.. dukung saya pegi mana².. Bonda kata dia tak kisah pon badan dia bau bacam.. sebab dia suka bau saya..

 Saya ada saya hobi tau sekarang...

Saya suker geget dan isap² bantal nie.. abis lar bantal nie basah dengan air liur saya.. penat lar jugak Bonda selalu cuci.. abis tue nak buat macam mana.. saya gatal gusi.. tapi kan.. bantal nie best lar..

Raser dia.. hurmmm... undescribable.. nak tau??  Meh.. rasa lar sendiri..

Saya suka bantal nie.. bantal nie kawan saya tido..

Dia lembik.. dan bau dia.. asik sekalik.. macam bau saya..

Saya suker geget bantal nie sambil termenung.. sampai lar saya tertido..

Okey lar.. jumpa lagie.. di bulan yang akan datang.. nanti kita borak² lagie eak..
Muahhhh!!!
Cayunk Sumer!


4 comments:

Lady Rina said...

comelnye....

♥cikmOt♥ said...

kak...sangat geram dengan amna...
tembam aih...

iris 2 bulan baru 5.6kg...yelah dia lahir kecik jek kan...

pepun memang geram ngan puteri ke empat akak ni...haihhh

Ila said...

comelnya..bantal sama mcm bantal auntie

ratna said...

Pipi tu.....labuh!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails