.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Monday, July 14, 2008

IT WoRtH iT!

Masih lagi kisah di Hari Sabtu.. malam Ahad.. biasa ujung minggu hari nie lar yg akan digunakan sepenuhnyer.. apa² xtvt pon misti tak boleh tidak nak dibuat arinie.. coz.. hari Ahad.. sesuwai dengan bunyinyer.. hari REHAT.. hari malas dan takmo buat apa².. coz esoknyer laks rutin mingguan akan bermula kembali.. pagi² nak kena bangun hadap keje.. tapi tak ler kata hari Ahad tak buat apa langsung dan mandatori no activites at all... ada lar kira bicaranyer.. cuma kalau boleh akan dielakkan.. supaya esoknyer akan tampil cergas dan ceria ke pejabat.. ehehe.. (ehhh.. apa yg aku bebel panjang² nie.. macam lar org lain kesah kan.. hahaha!!)

Ok.. berbalik pada malam ari Sabtu tu.. lepas abis citer Sin Chan dan Doraemon.. (aku layan tau citer nieh..) lepas solat Isyak.. kami bersiap utk kluar.. laki aku ujung minggu tak sah kalau tak kuar.. rimas dok terperuk dlm rumah jer.. kuar at least shopping or makan² walau.. aku kata WALAU tak berduit.. yg ringan² jadi ler... bukan apa.. kesian kat budak² kan.. tak kan asyik nak terperuk jer dlm rumah.. nak jugak tgk dunia luar kan.. aku pon mmg suker jenjalan nie.. tetambah kalau time duit byk.. tapi memikirkan poket yg kerap sakit sekarang nie.. membuatkan pegerakkan jadik slow.. segala²nyer terbatas.. tapi idak ler sampai menyeksakan diri dan org lain kan...



Malam tu laki aku ajak makan kat luar.. dia nak banjer makan sate.. alar 15 cucuk jer pon.. cukup ler kami lantak laki bini kan.. Alyaa amik sebatang tu pon tak abis dimakan.. memuler mmg niat nak makan sate jer pon coz nasik dah makan kat umah.. tup² pakcik pelayan kedai tu dok tanyer lebih² pulak.. maka TERoder larr semangkuk mee bandung.. pastu laki aku nak menambah meriahkan meja kami p order pulak sotong goreng tepung... lepak kedai sambil borak².. spend a really quality time with family.. kuar duit sikit.. but.. actually it worth it.. rite??

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails