.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, July 4, 2008

Ujung Minggu Tiba LaGie..

Hari Jumaat hari yg pendek.. maser teraser cepat jer berlalu.. yelah.. lunch hour kan lamer.. lamer tak lamer pon kul 1.00 ghak aku kuar tadi.. siapkan suratnyer pasal.. jap lagi pas semayang Jumaat bleh kasik bos sign terus..



Kuar lunch ngan Nisa.. survey n beli kasut.. bukan apa.. beringat sebelum kena.. kasut aku atau lebih tepat sandal atau selipar.. yg aku pakai hari² ke office nie macam dah nazak sgt.. kang kalau putus tak pasal jer.. coz aku dah pernah kena sekali dulu.. tak ler lamer maner.. 2 bln lepas kot.. tengah laju berjalan nak ke office.. elok jer tang tu selipar/sandal aku putus.. cam hampeh jer. terengsot² aku melangkah tak ubah cam org capik.. ikhsss.. mmg memalukan betolll.. tapi aku dah pakai topeng maser tu.. so tak der ler malu sgt... (topeng.. hehehe.. aku topengkan muka aku ngan perasaan slumber.. aku buat dekkk jer lah bukan pakai topeng bebetul tu.. alaa iklan mestos tuuu.. hehehe)

Kejap lagi dah nak balik alarm punch card tu akan berbunyik.. seperti burung pulang ke sarang.. manusia berpusu pulang ke rumah masing²... ujung minggu pon bermula.. (cepat sungguh maser berlalu kan.. raser cam baru jer semalam hari Sabtu... nie dah nak hari Sabtu balik) Sooo... kengkawan.. apa programmmm?? Aku buat program org tak der duit jerlah.. lepak umah.. tapi esok.. adik ipar aku nak banjer ikan bakar (sempena Birthday anak dorang aka cucu sulong mak aku Sharifah Nurul Auni yang ke-5 thn)... ikan bakar lagi tauuu.. kat Langat nun.. tmpt peberet kami sekeluarga melepak menikmati ikan sambil dgr org berkaraoke.. layannnn... igt esok nak tumpang abg aku jer.. tak dak duit lar nak top minyak bebanyak.. langat tu 45min jgk pemanduan nak ke sana... dah lar aritu ulang-alik p umah papa yg jgk jauh kat Puchong nun.. so.. bajet minyak we all mmg dah jauh tersasar dari kebiasaan... harus ler memikirkan back up plan.. seperti yg telah aku ceritakan kat atas ---> tumpang abg aku... hehehe.. ok tak idea nie.. huhu..!

oklah.. tak larat nak berceloteh panjang lagi.. akak nak packing.. bersiap sedia... nak balik.. kepada korang... Selamat lar berhujung minggu eak!

Oh ya.. nie selingan supaya entry tak membosankan mata yg memandang.. aku attachkan gambar aku kekecik dulu... nostalgia tuuuuu...

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails