.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, July 10, 2008

Ooopsss.. I Did it Again...

Boss aku dah chow.. dia masuk WP 2.. aku WP 3... (kitorang keje gomen ada 3 pilihan waktu keje dtg kul 7.30 balik kul 4.30... dtg kul 8.00 balik kul 5.00.. aku.. dtg kul 8.30.. balik kul 5.30 lar jawabnyer..) So.. now I'm on my own sementara menunggu jam melangkah ke pukul 5.30.. Aper aku nak citer eak.. errrrmmmm....

Esok Pesuruhjaya akan tiba dari Canada.. setelah 2 minggu kat sana atas urusan jadikan George Town & Melaka sebagai warisan dunia.. biler dah diangkat jadik warisan dunia.. dorang berombongan menyambut ketibaan Dato' dengan bas.. aku tokleh ler nak gie coz awal sgt bertolaknyer.. dari opis kul 7.00 pg... waktu tu aku baru nak bertolak dari rumah..

Tadi ekot Nisa & Hema gie cari Kasut kat SOGO.. (asyik citer SOGO jer kan.. dah dekat ngan tmpt keje nak wat gimmana??) Hema nak pakai kasut baru utk mengajar.. dia dpt bertugas sbg GSTK (Guru sandaran Tidak Terlatih).. utg nasib.. pastu bleh lar apply KPLI... makin berlipat ganda lar rezeki.. tahniah.. jangan lupakan kami kat sini sudah...

Ohh yaa.. berbalik citer kat SOGO.. aku terus naik ke bahagian Elektrik.. cari charger baru utk bateri kamera aku.. mak aiii.. rega charger dia sumer bapak nyer mahai.. so.. memandangkan budget aku yg tak seberapa.. aku capai lar charger yg paling murah di pasaran.. hehehe.. murah tak murah pong RM46.90 jugak wehhh.. then.. on the way nak meet up with my office mate kat bawah.. terlintas lar plaks dedekat kasut budak² yg teramat lar kiut dan miutnya.. maka hati aku seperti biasa.. tak der duit cemmaner pun.. mesti cair nyer biler tgk barang budak²... disebabkan kecumilan dan kecairan hati aku yg tak tertahan inie.. maka aku juga telah merembat 2 pasang kasut.. buat 2 org buah hati aku kat rumah... (harga dpt potongan 50%.. separuh dari harga sebenar.. kira ok lar kan.. ) aaa.. anggap jerlah tu kasut raya in advance utk tahun nie.. (ayat nak elak rasa terbazir.. hehehe )..

End up.. Hema tak beli apa²... aku laks yg terover spender.. tu yang aku malas nak ekot² org p shopping mall nieh.. selalu mesti berakhir dgn cerita kurang masuk akal.. org lain yg nak membeli.. aku laks yg membelah... ok ker cam tu korang.... aku pikir larr sendiri kan camner nak manage perbelanjaan bulan depan pulak...... urgggghhhh sengaL!

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails