.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, July 23, 2008

Hudohnyerr.. Menggelupas!

Makkk.. teruknyer biler tgk cermin pagi tadi.. hudohnyer muker aku.. teruk betul kulit aku menggelupas.. especially area tang idung.. bughok sungguh.. camner nak sapu bedak nie.. gerenti bercapuk² nanti... tapi tak kan nak p keje ngan wajah yg pucat lesi kan.. hadap jerlah bedak.. aku tenyeh jer.. lantak lar org nak perati idung aku semacam ker dua macam.. buat dek jer.. (satu terapi yg paling berkesan utk naikkan kembali semangat dlm diri... hehehe..... pedulik aper aku kat org lain..huh!!

Seperti biasa tadi YB tak tercalon nie melawat² daerah jajahan.. hehehe... aku lawat blog² kowang² sumer lar... arinie aku bacer entri² yg sayu mayu gitue.. leks arr gals... pergi pasti kembali.. kita doakan kesejahteraan kawan² kita okeh!

Hmm.. nie gambar² kat PD aritu jgk...


No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails