.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, July 11, 2008

Apa PLaN??

Hari yang singkat.. hari Jumaat.. tak ada aper sangat arinieh.. bowinkkk... ukhhh.. Lunch time kuar ngan Nisa ker Station Kopitiam.. makan chicken chop.. sajer nak makan lain sikit dari hari² biaser.. tekak dah mual asyik duk masuk benda yang samer jer hari².. harga chicken chop tu on promation yaaa... (tak ler mahal sgt bang.. :P RM5.90 jer.. kena bagitau nie.. kang pasal jer dia perli² aku kat umah.. maklom kami sedang dlm mission berjimat nieh... jimat kerrr??.. hehehe) Maser tgh tunggu makanan tu si Seri adik ipar aku call.. dia pon bowink.. so aku ajak ler dia join sekali.. makan sambil borak².. lepas bayar singgah kat KK Home Deco.. kat sini pon ader tau Pn. VP.. kalau blm tau lagi larrr... kat bahagian atas tempat makan kitowang jer.. alarrr bangunan Pawagam Odeon tuuu... hehehe... bestt wooo tmpt nie.. ada banyak hiasan rumah cantik²... especially pasu² dia ngan bunga² kering dia... terbekenan lar pulak.. harga dia murah²... haa dah tau lubuk nie.. sok² bowink² leh ler lepas tension kat sinih.. (gambaq tadak.. sbb aku tak selalu bersedia dgn kamera.. tgk lar lenkali)..

Abis cuci mata kat situ.. kitowang jenjalan kat Maju Junction.. tengok² baju.. survey².. kot² ada terbekenan.. terrrrr tau... hehehe... (oh yer adik ipar aku gie Nagoya.. cari kain nak buat baju rayer.. xtually aku pon nak jgk carik kain.. tapi tgk ler.. tunggu gaji dulu.. sekarang nie sedang elok lar kalau nak menempah baju kan.. dedekat rayer sok.. owg pon malas nak amik tempahan.. bz.. n kalau amik pon tak semenggah jer outcome hasilnyer nanti.. maklum buat dlm keadaan berebut.. aku dah pernah kena dah.. talks from experience okay..) Pusing sana.. pusing sini dah dekat pukul 2.00... memuler plan nak tgk CD kat pc.. tapi masa dah suntuk... maner ler sempat kan.. so.. aku update blog jer larrr...


Korang.. aper plan ujung minggu?? Aku kan.. igt nak sudahkan projek tani terbengkalai aku tu.. tanah aku dah beli dah aritu kat Tesco.. RM0.99 jer satu plastik.. ok lar tu kan walaupon pada asalnyer igt nak beli barang² gardening nie kat nursery pokok.. tapi dah alang² kan.. sok² ler pegi.. boleh ler pilih anak² pokok yg berkenan di hati.. selain dari xtvt nie.. yg lain tak tau lagie..

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails