.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, July 24, 2008

-KeCuRiAn-

Aku nak balik dah.. dah kul 5.30 ptg pon... but before that nak anta satu entry dulu.. esok aku cOti okay... stay umah menjaga 2 org puteriku itue.. my mom nak p medical checkup so no one to look after..

Pagi tadi kecho² pasal laptop Doc Ya ilang dari bilik dia.. cuak jugak kan.. berani sungguh di pencuri tu masuk sampai dalam bilik doktor.. time lunch laks tu.. tgk CCTV dtg berlenggang.. balik kuar ngan beg laptop.. slumber jer.. ikhss.. my boss tunjuk gambar print CCTV kat aku.. tunjuk kot² aku ada nampak.. huh.. nampak apernyer.. time tu aku sibuk borak kat bilik Dato' with Nisa & Hema.. tengah tunggu dorang turun lunch sekali.. so.. mmg tak pasan lar akan kelibat makhluk asing yg masuk Jabatan kitorang semalam tu...

Perkara dah nak jadi.. yg peliknyer.. camner dia bleh buat keje tu dengan cepat dan tau pulak kat mana bilik Doc Ya.. ikhss.. macam biaser lar pulak dtg sini.. hmmm... yg penting kita sentiasa beringat dan jagalah harta masing² dengan baik ok...

Aku nak balik dah nie... daaaaaaaaaaa ;) Take care!!

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails