.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, July 3, 2008

Nak Balik Dah Nie...

Dah petang.. tapi masih sempat kot nak update sepatah dua.. (cheehhh.. macam berucap lar pulak..) Sebenarnya tak der apa nak diomelkan pon.. suasana sunyi sepi sekarang nie.. tinggal baper kerat pon yg masih kat opis.. ada yg dah balik.. bertugas kat luar negara.. cuti dsb.. (ek ehhh.. ini ayat karangan) Selama aku di bawah En. K nie.. dah bermacam² org aku jmp.. maksud aku tetamu bos aku lar... macam² peel.. pelik² pulak tu.. baru tadi borak ngan dia.. kengkadang keadaan buat dia serba salah.. antara nak ngan tanak layan.. kalau tak layan org kata sombong pulak.. tak semua yg dtg ke pejabat kerajaan nie atas urusan rasmi.. ada yg dtg nak mintak sokongan... jadik penjamin lar.. jadik saksi lar... bantuan lar.. peruntukkan lar.. mana yg dpt dibantu akan dibantu.. tapi jangan lar selalu kan... nasib.. itu lar pegawai kerajaan.. kata bertugas utk rakyat.. rakyat mintak tolong.. nak tanak kena lar tolong kan.... kan.. kan?? Hehehe....

Semalam bawak tetengah malam.. kul 12.00 mlm bawak Alyaa gie klinik.. (bukan apa.. ayah dia ada kelas.. tunggu ayah balik.. baru bwk p klinik) badan dia dah start panas balik.. mak aku ckp tengahari tadi panas betul badan dia.. sampai org kat rumah cuak takut terkena sawan.. (budak kalau suhu badan terlampau panas boleh diserang sawan).. petang tu ok pulak.. biler jmp doc.. suhu dia cam biasa dah.. demam Alyaa nie pelik.. kejap panas.. pastu sejuk pulak.. tapi dia tak ler menangis atau merengek cam biasa budak² yg demam.. tetap aktif seperti meligas ke sana sini.. doc bagi ubat demam.. just in case.. saper tau kan.. budak² nie bukan boleh jangka...

Ok lah sumer org dah chow... aku pon nak ler balik kan.. sunyi sepi jer tmpt nie.. tanak aku dok sowang... seriau beb.. bos aku pon semenjak 2 menjak nie balik on time jer.. ok lar.. sebelum tu nie ada special edition kenduri aritu aku buat khas buat Rika & Rita.. adik ipar aku... bagi yg tak tau.. dorang nie twin... sorang bajar kat UTM.. sorang lagi kat USM... dedua amik sains... best kan ada kembar.. hehehe.... layanzzzzz..... daaaaaaaaaa


No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails