.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, July 16, 2008

aKu X DpT JoiN..SoRRy..

Raser tak baper sedap badan arinih.. seram sejuk jer.. kepaler plaks berat semacam.. nak demam ker.. ikhss.. kalau boleh tanak aaa demam kekerap nieh.. aku raser thn nie mmg tahun yang paling banyak aku sakit.. selalu aku tak macam nie pon.. jarang² nak sakit.. antibodi aku dah makin lemah ker eak?? Kalau ok.. esok aku dtg keje macam biaser.. kalau K.O... aku MC lar jawabnyer.. sakit² dtg keje menyusahkan org jer kan..

Hmm... arinie line internet slow macam siput sedut.. letih aku menunggu nak load satu² page.. maka agak membantutkan idea² bernas utk dipaparkan di blog ku inie..

Kowang².. sowii larrr.. aku mmg nak sgt jmp kowang.. dah lamer kan tak jumpa.. dari anak sorang sampai dah jadik dua.. tapi tu larrr.. bukan nak kasik alasan.. sememangnya hubby aku ada kelas & exam aritue.. kalau tidak mau juga aku persuade dia suh tuang jer.. tempat tu laks kat Putrajaya nun bapak jauhnyer... tak "kon-di-fen" akak nak drive dengan dua owg budak kecik nie.. aku kan pemandu kampungan.. kang sesat.. pasal jer jalan² buang minyak..

Seme tak turun KL ker?? Korang pon tak kan tak turun KL.. kan bagus kalau kowang turun KL.. (ayat penuh hasrat tersembunyi nieh.. hehehe) boleh kita jmp kan.. McDa pon nak berangkat tak lamer lagie.. hmmm.. on my b'day (kasik bold sket..wekk) laks tu.. Aku sure igt tarikh ko berangkat McDa.. semua dah ready ker??.. Nanti rajin² update blog eak.. semoga segalanya dipermudahkan.. berjalan baik dan lancar..

Korang kalau kate lar kan nak tuka plan... buat perjumpaan kat KL.. buat kat Bukit Belacan ker (Seme musti lamer tak jmp air sungai kan.. piknik kat situ best jugak! Boleh kita mandi-manda.. dekat jer pon ngan umah aku.. kat situ banie ler aku drive) bagitau aku.. k.. tapi andai kata kita ditakdirkan tidak berjumpa.. titipkan salamku pada dirinya.. ewahhhh.... ;)

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails