.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, July 18, 2012

JoM BuAT PaSu..

Aku memang suka tanam pokok.. nak membelanya jer agak terbatas.. kekangan masa.. aku suka berkebun.. tapi tanah sekangkang kera depan rumah aku tu dah jadik hutan belukar.. ahahaha.. seronok tau bercucuk tanam.. silap aku tak amik course DPIM jer maser kat UiTM dulu.. tapi ramai jer budak DPIM terkonpius ingat aku course depa.. sebab aku nie kasar.. secretary yg selalu masuk hutan dan panjat gunung.. dan geng² panjat gunung tu sumer ramai budak DPIM.. maka idak ler heran kalau aku pon disalah label.. hehehe.. tu lar org kata kan.. nak kenal kita.. org akan tengok kengkawan kita.. dengan siapa kita bergaul.. whateva.. melalut sudah..

Nie ha.. sebenarnya aku raser idea nie agak brilliant.. mmg dah biasa tengok orang tengok tanam pokok dalam botol tapi yg kepala atasnya diterbalik ke dalam tu yg macam tak pernah tengok lagi.. hehehe.. aku jer kot.. (maklum ler duduk bawah tempurung)..

Kat umah ada banyak botol air macam kat bawah nie.. dari buang.. ada baiknya aku banyakkan tanaman aku..

Senang jer kan..

Cantik jugak..

Mari Kita Bercucuk Tanam..


1 comment:

Sari Yusa Ibrahim said...

idea menarik hiasan hari raya nanti..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails