.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Wednesday, July 27, 2011

..PeRTuNaNGaN RiTa..

Salam sayang buat semua yang bacer blog nie.. sebab aku perasan bz.. jarang² sekarang nie aku nak update blog.. maafkan aku... jarang² jugak buat lawatan muhibbah... maafkan aku sekali lagie... sebab aku memang sengaja... teruknyerr!!  Ehh.. jangan marah aku... dah tabiat membuyung musti macam nie.. elok lagie aku tak cuti blogging setengah tahun cam dulu... biler membuyung.. mata nie tak abisnyer asyik nak tido jer.. otak pon malas nak susah² pk apa nak up kat entri... maka story yg ada pon terperam membasi begitu sahajer..

Apa² jerlah Kakpah nie kan.. hurmm.. maka agar ianya tak basi aku nak uploadkan cecepat Majilis Pertunangan adik ipar aku yang diadakan baru² nie.. minggu lepas... diam² tiba² nak bertunang.. tak sangka you... dan biler jambatanmu telah tiba di hujungnya.. bertemulah kamu dengan si dia yang ditentukan untukmu.. okeh.. malas nak berceloteh... tabiat membuyung.. MALAS! Ehehehe.. layan gambar jerlah... ^______^


Selepas belanja dan semua hal tentang perkahwinan dipersetujui kedua belah pihak.. maka cincin disarungkan oleh bakal mertua..


Sebak.. pertama kali bertemu bakal menantu.. terharu lar pulak tengok gambar nie.. huhuhu

Bakal mertua dan bakal menantu.. aren't they sweet together.. 

Sessi beramah mesra antara 2 keluarga yang baru kali itu berjumpa..


Sebahagian dari buah tangan pertunangan..

gambar.. gambar.. gambar.. untuk kenang²an..

 Adik beradik En. Ady.. sumer ada..

I'm the giant in da house.. hihihi

Tahniah Rita.. mudah²an dipermudahkan Allah menuju gerbang perkahwinan.. :)

Adik lelaki En. Ady.. encem tak??  Masih single..

Hidangan yg dijamu petang itue..

Aisha suka betul makan rendang ayam aritue.. suka tengok dia makan..

Gambar tak banyak yg diklik.. yelah.. fotografer membuyung.. aper ke halnyer terklik².. hahahah!!


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails