.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, July 15, 2011

Aku TiDaK PeRLuKaN kamu.. kerana AkU aDa DIA..

Biler hati sedeh aku selalu terbayangkan aku duduk dalam sebuah taman dalam hutan.. sorang².. hanya bertemankan kicauan burung.. unggas hutan... deruan air terjun yg damai.. pejam mata rapat².. tarik nafas dalam².. semua masalah hilang.. hilang semua wajah² yg membuatkan hati dan jiwa ini tidak tenteram.. aku dan alam.. aku dan tuhanku... bila kita menggantungkan harap pada manusia.. kita akan kecewa... Allah tidak akan sekali mengecewakan hambanya.. kasih sayang Allah diberi dalam banyak cara.. hanya kita seringkali salah mentafsirkannya..

2 comments:

~aSHa~ said...

akak preknen ke? due raya ye? sama la kita...semoga sihat2 selalu

Zie Madini said...

tol tuh yunk. if kta gantungkan harapan pd manusia...mmg kita akan kecewa di penghujungnya :(


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails