.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Thursday, July 28, 2011

KeNDuRi NaTuN 11.06.2011: fLOWeR GiRL..

Peristiwa dah lamer berlaku.. baru hari nie nak bagi laporan.. ahahaha... jenuh lar aku korek² balik arkib gambar²an.. hehehe

Tahun nie banyak betul event besar berlaku dalam famili kami... adik aku 2 orang menamatkan zaman bujang dowang tahun nie.. adik ipar Insyaallah.. juga menyusul.. mak dapat cucu baru anak Dekly.. anak aku coming soon... dan 2 lagi dijangka tahun depan.. ohhh siapa... Pn. Pengantin nie lar.. dan adik ipar aku sorang lagi... tiap² tahun tak pernah berhenti dari budak kecik kat umah mak aku... since 2005 sampai lar sekarang nie..

Ingat tak dulu entri nie??  Last² tak beli pon.. survey p survey mai.. tak dak satu pon yang melekat di hati.. ecececehhh... pakai jerlah maner yg ada.. maser pon dah suntuk.. mata pon dah ngantuk malam tue... letih...

Gambar ada byk... layan jerlah maner yg ada nie dulu yer.. kot rajin nanti aku buat siri kedua.. ehehehe...

Si Ainna nie kalau tak senyum memang masam gilak.. Tok dia bagi gelaran cuka kat si Ainna nie.. sebelah Ainna si Islam.. anak adik aku Putra.. hat nie Tok dia gelar tepung pulut... ahahaha.. ada² jer mak aku nie..

Flower girl bersantap dulu sesudah mekap.. lambat lagi pengantin nak sampai..

Do we look alike??

Ainna dengan ayah pulak... wide screen ayah nie..semuanya lebar..

Lepas bersantap duduk kerusi 1st class tgk kugiran... budak².. budak²..

Pengantin pompuan dah kuar... Sharifah Fatihatul Adnin.. adik aku no. 7.. haa... dorang sangat excited nak renjis bunga² rampai tue..

Kena brief dulu aper nak buat..



Berkumpul depan pintu gerbang..

She's so sweet.. tak jadik pon beli baju flower girl yg baru.. maser suntuk sangat.. jadi pakai jer aper yg ada..

Berdebar dalam penantian..

Ok gurls... jalan..

laju betul budak² nie jalan..

Tak sabar² nak tabur bunga..

Pengantin telah berpeluk tangan..

Bunga pon ditabur.. puas diajar.. sikit² jangan cekak banyak² sangat bunga tue.. nanti cepat abis...

Haa.. macam tue..

Biler bunga abis.. sibuk suruh top up lagie.. uhuhuhu

Kami dan Pengantin... tahniah!  Moga berkekalan ke akhir hayat.. Amin...


1 comment:

Redbloodsnow said...

meriahnya kenduri dorg. pink kaler lg tue. nice :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails