.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, March 7, 2008

wHat A Day!

Yesterday quite a very bad day to me... memuler pagi tu kain baju kurung aku koyak sangkut kat plate no. keta adik aku masa aku antar anak aku umah mak... on the to LRT station realize hp tertinggal pulak kat umah... Dlm LRT Apek tua tak baper siuman aku agak coz dia asyik dok ckp sengsorang mcm mambling dlm bahasa Cina yg tak aku tahu maksudnya... cam bahasa kg gitue... nak kata dia ckp hp... tak pulak nampak wire nyer... dari awal dia duduk sebelah aku sampai ler dia turun kat Chan Sow Lin... seriau aku dibuatnya.. terimbau peristiwa India mabuk terajang pompuan yg juga India kat dpn mata aku... takottt woooo... husss.. sadis sungguh masa tu.. sib baik ada 2.. 3 org penumpang lelaki yg menghalang dari India tu meneruskan lagi serangannya...

Sampai opis.. officemate tinggalkan aku maser gie lunch coz terluper.. tapau nasik aku makan kat bilik aku... abis makan air dlm tumbler laks tumpah... sib baik air kosong... kalau tidak sure bergetah dan berbau dibuatnyer... alhamdulillah file sempat aku selamatkan...

Time nak balik... sikit lagi aku nak kena langgar... bkn salah aku... salah Polis Trafik yg buta tuli kasik kenderaan jln time aku tgh melintas kat Zebra crossing yg dah dipenuhi moto yg sesak menunggu masa nak pecut.... kecut perut aku maser tu.. rasa nak jerit jer... ibarat melintasi sungai yg dipenuhi buaya... ikhsss... time tu nak patah balik... kenderaan kat belakang aku sumer dah jalan... nak tanak aku kena jln jgk ke seberang.. sib baik lar Mat motos² tu tak buta lagi... nampak jugak sebesar² manusia pakai baju bunga² merah nie tengah melintas dlm ketakutan dan keterkejutan yg amat hebat....... huhhhhhh....... selamat ke seberang... dlm hati bengang tul ngan polis trafik tu.... Kita igt ker selamat lar lintas biler dia jaga lalulintas... ini.. aku melintas dia plak tak nampak... apa... halimunan ker haku??

Kat umah.... malam tu... anak aku si Alyaa jatuh katil... kesian dia... dah lama tak jatuh.. actually dia tido kat bawah... ntah mimpikan apa dia nangis² panjat katil tido ngan aku.. kul 3.00 pg.. berdebuk dah jatuh tersepuk kat lantai... ikhsss... sian tull... mmg aku ngantuk giller maser tu.. pas dipujuk... maser Ady nak tidokan dia balik kat katil sebelah aku.. muntah lar pulak... dah kena cuci muntah... aduhhhhhh........... What a day!

No comments:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails