.:KeNaLaN MaYA BoNDa:.

JoM TuKa LiNk di SINIE

Friday, March 14, 2008

Jumaat yg sunyi..

Glitter Photos

Merewang sekejap tadi... maklum hari Jumaat rehat lamer kan... 2..3.. org anak dare kat opis nie dah nak kawen.. sibuk tgk cadar & baju kawen tadi.. teringat time aku excited merancang perkahwinan dulu.. dah dekat 3 thn berlalu.. cepatnyer maser meninggalkan kita... hmmm.. biler tgk cadar & bantal & baju kawen yg cantik memukau tu.. raser macam nak kawen lagi pulaks... ooopppsss!!

Pagi tadi bangun lewat.. masa nak take off si Aisha laks berak... tiga hari nie mmg dia membuat.. tiap² time nak pegi keje dia bantai berak.. nak tak nak terpakser larrr.. bondanyer yg mithali nie cuci... abis sumer perfume pakai wangi²... very notty² girl...

Teman Hema beli riben utk ikat buku yg nak diberi sbg cenderahati masa persidangan UNESCO nanti.. sempoi jer dia ikat riben tu.. simple but nice.. n exclusive.. boleh jer ikat sendiri... dan tiba² masa di dalam kedai tu aku mendapat ilham utk satu perniagaan baru... hehehe... nanti aku rangka kertas kerjanya.. aku igt nak retire awal dan mmg cita² aku utk ada perniagaan sendiri dan menjadi usahawan wanita yg berjaya... ermmmm... akan tercapaikah...

Semalam dah balik lewat.. stay back satu jam.. dpt keje last minutes.. so.. hopefully hari nie boleh lar balik awal...


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails